schiller skriver:
øh er så ked af det, har ikke kunne sove hele natten for har ikke kunne finde ud af jeg har gjort det rigtigt eller det var forkert af mig.
men jeg finder ud af min svigermor vil give min dreng advents gaver. og det er jo også rigtigt sødt, men jeg havde det bare sådan at det er noget forældre gør, eller det er noget jeg rigtig gerne selv vil. så jeg får min kæreste til at fortælle at hun ikke skal da det noget vi selv vil. hun bliver rigtigt sur. og svare på en sms efter "har forstået ingen gaver !". jeg vægler så at skrive en sød besked til hende. " hej ..... det er virkelig en sød tanke at give sam julekalender/advents gaver. men der er nogle ting som forældre man selv vil give sit barn. og en af tingene er at selv give advents gaver. ligesom du og din mand selv gad jeres dreng advents gaver selv. håber du kan forstå nogle ting vil man selv når man er forældre. men det var en sød tanke , tak. hilsen mie"
og siden har hun ikke svare, og det gør hun alt når hun bliver sur.
var det forkert af mig bed hende om at lade hver?
Jeg syntes det er en dejlig ting når ens mor/svigermor laver pakkalender eller gir adventgave.
Min mor gør det hvert år og nu er min ældste 12 og yngste 9 og min mor glæder sig til det hvert år. Hun har ikke kørekort og vi bor et stykke fra hinanden så hun kan ikke bare komme forbi og se sine børnebørn hvis hun vi,l så for hende betyder det at hun er en del af børnebørnene, at hun kan gøre den gode ting, og de fortæller hvad de har fået i pakker og det varmer hendes hjerte.
Hvis hun syntes det er lidt svært så træder jeg til og hjælper hende men for det meste gør hun det selv. Vi har så sat et beløb så det ikke bliver for vildt, og det er på 200 kr i alt.
Syntes du skal ta´ imod den venlige hånd der rækker ud og meget gerne vil være en del af dit barn, for det er der ikke mange der vil, eller har den mulighed, at have en bedsteforældre der vil gøre noget godt for dit barn.
Men det er jo jeres beslutning
God dag til alle 
Anmeld