Kokken og jomfruen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Becks

Forstår ikke hvorfor I alle brokker jer over, at maden var kold? Det står i de papirer/mails man får, at man selv skal sørge for og varme maden! Der er vejledninger med til hvordan det skal færdig tilberedes...

Som en anden skriver, kommer det også meget an på, fra hvilket køkken man får det serveret fra..

Da min gudsøn blev døbt, fik vi det derfra, maden var god, der manglede 1 ret og var for lidt af en anden - Men det gik..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Mussi30

Carina1977 skriver:

Min kusine fik ikke på skrift at hun selv skulle sørge for at opvarme maden. Det fik hun først at vide, da hun modtog maden.

Det står altså på hjemmesiden under de forskellige retter om de skal varmes eller ej, og lige nøjagtigt hvordan man skal tilberede det

Anmeld

6. oktober 2010

Carina1977

goodiedk skriver:

Det står altså på hjemmesiden under de forskellige retter om de skal varmes eller ej, og lige nøjagtigt hvordan man skal tilberede det

Er det kun via hjemmesiden man kan bestille det? For jeg mener altså ikke at hun havde internet dengang. Hmm må høre hende ad næste gang jeg snakker med hende

Anmeld

6. oktober 2010

tinasmor

goodiedk skriver:

Jeg tror måske det kan være et spørgsmålom hvor i landet man bor, og dermed hvilket af deres køkkener man får maden fra.

Vi fik for et par uger mad derfra til min 30 års fødselsdag, og der var det altså rigtigt lækkert. (og vi bor i Nørresundby, så det vil være det samme køkken I vil få fra).

Da jeg for nogle år siden boede i København, prøvede vi også at få mad fra Kokken og Jomfruen, og der var det ikke nogen succes.

Men det er kun en teori, nu ved jeg jo ikke hvilket af deres køkkener I andre har haft dårlige erfaringer med?

Jeg har aldrig prøvet at bestille der fra. Men jeg tror du har ret. Jeg synes også at have læst andre steder på nettet, at det komme an på hvor man køber det fra.

Til trådstarter, jeg tror jeg ville springe over når det drejer sig om et bryllup. Så skal det virkelig være 100 procent i orden. Tænk hvor ked af det man ville blive til ens brylllup hvis maden var næsten helt uspiselig fordi den var kold eller lign. Nej, så hellere finde et andet sted eller betale lidt mere for at få noget bedre.

Som en siger, så hør måske den lokale slagter. Nu hvor I er så mange mennekser kan han måske godt være interesseret i at lave en god deal.

Håber I får et fantaskisk bryllup til den tid.

Anmeld

6. oktober 2010

HelleBelle

prøv kogeogkone i nordjylland skulle være rigtig lækkert!!

Anmeld

6. oktober 2010

serinasmor

jeg har gode erfaringer med kokken og jomfruen fra vores barnedåb, og bor i nordjylland så det er med stor sandsynlighed fra samme køkken som i ville få mad fra...

vi havde dog buffet og skulle selv varme maden ... 

Det vidste vi godt på forhånd så det var jo ikke noget problem.. men tænker at i nok skal have en til at stå i køkkenet hvis det er til bryllup hvor i har tænkt jer pladsservering ...

Anmeld

6. oktober 2010

Pia.

Altså vi har benyttet os af det nogle gange og det samme har min familie - det er med lidt blandede oplevelser vil jeg sige - men mest af alt har vi været glade for det...

Vi har valgt den buffet som hed:

3xkød 3xsalat og 3gange kartoffel

Dertil har vi valgt brød buffet og dressing ved siden af - og selv købt fetaost, oliven, syltede hvidløg og brød"krummer" ved siden ....

Vi har fået det leveret lige til tiden med meget uførlig vejledning og vidste på forhånd vi selv skulle varme brød, kød og kartofler....

Vi har så også prøvet at være hos nogen som havde købt den "billige" udgave og det var virkelig tamt og ja der fik man hvad man betalte for...

Men altså umiddelbart vil jeg sige god for det - men som alle andre steder er der delte meninger om sådan nogle steder...

Knus Pia, der valgte at lave det hele selv fra bunden da jeg holde stor 32 års fest - og det var godt nok lækkert og faldt i super god jord.... men hold op et arbejde...

Anmeld

6. oktober 2010

Nadia&Daniel

Tutter skriver:

Forstår ikke hvorfor I alle brokker jer over, at maden var kold? Det står i de papirer/mails man får, at man selv skal sørge for og varme maden! Der er vejledninger med til hvordan det skal færdig tilberedes...

Som en anden skriver, kommer det også meget an på, fra hvilket køkken man får det serveret fra..

Da min gudsøn blev døbt, fik vi det derfra, maden var god, der manglede 1 ret og var for lidt af en anden - Men det gik..

Har jeg også lige fået af vide af svigerfamilien

Anmeld

7. oktober 2010

Mussi30

TrineLærke skriver:

Kan ikke se hvor langt de bringer ud?

Ved du det?

Det ligger jo på frederiksberg og vi bor helt i nordjylland.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor I bor i Nordjylland.

Men Møllehuset i Asaa er virkelig også lækkert!!

Vi har fået mad derfra i mange omgange, både buffet, pølsebord og fler-retters menuer. Og hver gang har det bare været super lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.