Kokken og jomfruen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

KajaHH

Vi har selv fået derfra en gang,og det var desværre da vi skulle holde barnedåb,for vi var bestemt ikke tilfreds med maden.

Men så har vi været til fest to gange, og der var maden bare tip top, så det svinger meget derfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Malene84

TrineLærke skriver:

Hvordan foregår det derinde?

Kan ikke rigtig gennemskue det

Nogen der har god erfaring?

Jeg tror rigtig meget er rygter - tror folk hører noget negativt og så ruller lavinen. Har både været til julefrokost, dåb og bryllup - hvor maden var fra Kokken og Jomfruen. Vi roste det alle sammen, da det bare smagte super godt.

Det er jo lidt ens egen skyld hvis maden er kold - det står med store bogstaver både i mailen man får når man bestiller det, og i de papire man får ved udbringnigen - at man SELV skal varme retterne til den ønskede temperatur. Og at tingene til anretning er med, men at man selv lige skal sørge for det ser rigtigt ud. Jeg finder det utroligt, at så mange har haft dårlige oplevelser - da vi er super tilfredse. Især når man tænker på prisen!!!

Anmeld

6. oktober 2010

LotteN

jeg tror der er meget delte meninger om det, lige som der er om alt muligt andet.

Jeg havde også hørt eget dårligt om det, men vi bestilte alligevel derfra til vores datters barnedåbog maden den var rigtig fin - jeg kan varmt anbefale det.

Anmeld

6. oktober 2010

LotteN

Malene84 skriver:

Jeg tror rigtig meget er rygter - tror folk hører noget negativt og så ruller lavinen. Har både været til julefrokost, dåb og bryllup - hvor maden var fra Kokken og Jomfruen. Vi roste det alle sammen, da det bare smagte super godt.

Det er jo lidt ens egen skyld hvis maden er kold - det står med store bogstaver både i mailen man får når man bestiller det, og i de papire man får ved udbringnigen - at man SELV skal varme retterne til den ønskede temperatur. Og at tingene til anretning er med, men at man selv lige skal sørge for det ser rigtigt ud. Jeg finder det utroligt, at så mange har haft dårlige oplevelser - da vi er super tilfredse. Især når man tænker på prisen!!!

jeg kan ikke være mere enig - en høne bliver til syv høns (den kan vidst godt bruges lidt i denne sammenhæng)

Anmeld

6. oktober 2010

Anne85

LotteN skriver:

jeg tror der er meget delte meninger om det, lige som der er om alt muligt andet.

Jeg havde også hørt eget dårligt om det, men vi bestilte alligevel derfra til vores datters barnedåbog maden den var rigtig fin - jeg kan varmt anbefale det.

Uha... dejligt at høre... vi har nemlig bestilt derfra til barnedåb på lørdag Dog "bare" pølsebord med et par lune retter (så har vi selv købt ind til ost bagefter og bagt kager til kaffen) så jeg tænker nok lidt at det kan da for faen ikke gå galt

Anmeld

6. oktober 2010

Carina1977

Malene84 skriver:

Min kusine fik ikke på skrift at hun selv skulle sørge for at opvarme maden. Det fik hun først at vide, da hun modtog maden.

Anmeld

6. oktober 2010

Malene84

Carina1977 skriver:

Min kusine fik ikke på skrift at hun selv skulle sørge for at opvarme maden. Det fik hun først at vide, da hun modtog maden.

ok, det kan være det er blevet lavet om efter alle de klager!!! men nu modtager man i hvert fald en vildt god vejledning

Anmeld

6. oktober 2010

Carina1977

Malene84 skriver:

ok, det kan være det er blevet lavet om efter alle de klager!!! men nu modtager man i hvert fald en vildt god vejledning

Ok det var da altid noget  Det var også det eneste der var galt med maden. Det smagte rigtig godt, så der var ikke noget galt med maden overhovedet

Anmeld

6. oktober 2010

*A*

Jeg har også dårlig er faring med Kokken & Jomfruen.

Vi fik dagligt på min arbejdsplads leveret frokost fra Kokken & Jomfruen. Hver dag kunne vi sætte en finger på et eller andet. Prikken over i´et var da vi fandt en halv paryk (måske noget overdrevet) inde under et stykke celofan

Anmeld

6. oktober 2010

JVC

Brug aldrig Kokken og Jomfruen. Det er også selvom at Marianne Eihilt reklamerer for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.