Kokken og jomfruen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

misslea

Min mand har for nogle år siden lavet noget el-arbejde i et af deres køkkener, og han var RYSTET over, hvor ulækkert og uhygiejnisk der var - sååå allerede dér, er der alarmer, der lyser sødt for mit vedkommende!!!

Jeg kender en del, som ar fået mad derfra, og der er bred enighed om, at man kun bestiller mad fra Kokken og Jomfruen ÈN gang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

SaNiNa

Erfaring= meget dårlig og vi bestiller aldrig derfra igen

Anmeld

5. oktober 2010

CiSo

Mine erfaringer er meget dårlige, har fået deres mad en gang og gør det aldrig igen!! Det var så dårligt mad. sorry.

Anmeld

5. oktober 2010

lucas<3

TrineLærke skriver:

Hvordan foregår det derinde?

Kan ikke rigtig gennemskue det

Nogen der har god erfaring?

vi bestilte det til min konfimation 4 måneder før og så ringer de en uge før at de har glemt os, og de er kede a og ikke kunne lave det til os. fedt fedt hvor finder man et sted en uge før...

men jyske diner kan jeg anbefalde..

Anmeld

5. oktober 2010

Mussi30

Jeg tror måske det kan være et spørgsmålom hvor i landet man bor, og dermed hvilket af deres køkkener man får maden fra.

Vi fik for et par uger mad derfra til min 30 års fødselsdag, og der var det altså rigtigt lækkert. (og vi bor i Nørresundby, så det vil være det samme køkken I vil få fra).

Da jeg for nogle år siden boede i København, prøvede vi også at få mad fra Kokken og Jomfruen, og der var det ikke nogen succes.

Men det er kun en teori, nu ved jeg jo ikke hvilket af deres køkkener I andre har haft dårlige erfaringer med?

Anmeld

6. oktober 2010

BabyMus

Tror aldrig jeg har prøvet det, men har en kok i familien og han taler meget dårligt om det og samtidig er de ved at starte op med et nyt navn (Smageriet), fordi de har sådan et dårligt ry mange steder. Men ja, der kan sikkert godt være forskel og nogen gange er det godt og nogen gange dårligt. Men jeg synes nu også kun jeg har hørt om dårlige ting derfra. Men er det ikke også fordi det er så billigt at det ikke er så godt det de laver..

Men igen, har ikke selv smagt det, så jeg kan ikke udtale mig mere om det, end det jeg har hørt fra andre. (:

Anmeld

6. oktober 2010

Svei

Det er simpelthen så skidt kvalitet, i hvert fald de steder jeg har smagt det, men man kan vel heller ikke forvente andet når man ikke betaler mere.

Jeg ville aldrig benytte mig af dem

Anmeld

6. oktober 2010

Brams

TrineLærke skriver:

Hvordan foregår det derinde?

Kan ikke rigtig gennemskue det

Nogen der har god erfaring?

Har kun hørt meget dårlige ting om Kokken og jomfruen, så der ville jeg personligt aldrig bestille noget fra.

Anmeld

6. oktober 2010

Louise mortil4

vi har brugt dem til alle store begivenheder (bryllup og voresbarnedåbe) og vi har altid været tilfreds, manden er kold når den kommer, det står også i papirene hvis man læser dem at man selv skal varme det og sådan noget og hvor længe det skal ha ved hva temperatur.

Anmeld

6. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har kun dårlige erfaringer med dem.

Man skal huske, at pris og kvalitet hænger sammen, og det gør det helt sikkert hos dem. De bruger INGEN friske grønsager, det hele er fra dåse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.