Kokken og jomfruen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.397 visninger
58 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Ann.

Hvordan foregår det derinde?

Kan ikke rigtig gennemskue det

Nogen der har god erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Thereseh

Jeg har dårlig erfaringer. Min kærestes firma, havde releasefest, og vi havde bestilt en masse fra Kokken og Jomfruen. 

Vi havde aftalt at det var lunet mad, og tapas. Småhapsere. Samt noget forskelligt sødt til kaffen. 

Vi fik STORE spareribs, der var kolde. Frikadeller....der var kolde. Kyllingelår/vinger der var kolde, lidt grønt, men ikke i hapsstørrelse.  Tærter der var kolde og ikke skåret ud og KUN chokoladetærter til dessert. 

Intet tapas. Nærmest intet grønt.

Så vi måtte improvisere, og betale det lokale pizzaria for at låne deres ovn til opvarmning. 

Virkelig skuffet. 

Anmeld

5. oktober 2010

Dictes mor

Jeg har også dårlig erfaring med kokken og jomfruen, vi fik serveret dårlig mad til en julefrokost, det var koldt, smagte væmmeligt og hele forsamlingen endte med madforgiftning, jeg spiser aldrig igen mad derfra.

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

TrineLærke skriver:

Hvordan foregår det derinde?

Kan ikke rigtig gennemskue det

Nogen der har god erfaring?

Min kusine fik fra kokken og jomfruen, da hendes søn skulle konfirmeres. Maden var kold da de kom med den...Så hun måtte først til at varme det hele op, så det blev noget forsinket det hele.

Jeg vil i hvert fald ikke anbefale dem.

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

Dårlig erfaring, da maden kom var den rutsjet rundt i bilen så det hele lignede en gang biksemad. Maden var kold og utrolig dårlig service.

Ikke fedt når man har gæster til en arragegement.

så nej, jeg vil absolut ikke anbefale dem.

Men Jysk diner var ganske godt

Anmeld

5. oktober 2010

Ann.

Chalala85 skriver:

Dårlig erfaring, da maden kom var den rutsjet rundt i bilen så det hele lignede en gang biksemad. Maden var kold og utrolig dårlig service.

Ikke fedt når man har gæster til en arragegement.

så nej, jeg vil absolut ikke anbefale dem.

Jysk Diner det er kun buffet, ikke?

Så bliver det ihvertfald ikke Kokken og Jomfruen.

Anmeld

5. oktober 2010

saxa

Hmm.. Har også hørt meget dårligt om dem.. Men.. Vi har fået derfra en gang og det var ganske udemærket.. Man skal selv sørge for at varme det - og det er heller ikke noget problem.. Men som sagt - har hørt meget dårligt om dem, men har selv kun gode erfaringer med dem.. Men de ligger bestemt ikke nummer 1 og ville nok heller ikke få derfra igen..

Anmeld

5. oktober 2010

Nadia&Daniel

Har helt andre "oplevelser" af Kokken og Jomfruen.. Det vil sige, at min svigerfamilie har altid bestilt hos Dem, og har aldrig haft en dårlig oplevelse. Skal til sølvbryllupsfest lørdag med mad derfra, så må jeg lige skrive igen..

Så må vi se om vi tør at bruge dem til barnedåb næste år, nu har jeg har løst Jeres oplevelser..

Anmeld

5. oktober 2010

JacobsMoar

Chalala85 skriver:

Jeps, Jysk diner kann bestemt anbefales..

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

Bromberg skriver:

Jeps, Jysk diner kann bestemt anbefales..

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.