Amanda. skriver:
Tak for dine svar 
Det var det bedste at jeg fik det fjernet.. Jeg ville ikke have kunnet klare det selv, og jeg ville simpelthen ikke have at mit barn fik ham som far.. Ikke når han har svigtet mig sådan, og været sådan en røv med øre, som du siger, jeg er sikker på han ville komme tilbage til mig, hvis jeg beholdte barnet, for han har villet tilbage til mig 3 gange, men det var efter han har slået op med sine 3 ekskærester, men så nem er jeg ikke, og jeg tilgiver ham aldrig for det han gjorde. Han svigtede mig, så hvad kunne han ikke finde på med barnet?
Og det er de ting du skal holde fast i. At nogen ikke syntes det var rigtigt, er deres problem. DET VAR RIGTIG FOR DIG. Du har tænkt på både dig selv, og dit evt barns fremtid, og syntes ikke du kunne byde ham/hende det. Og det kan jeg ærlig talt godt forstå. Han lyder næsten som min ex. Vi gik tit fra hinanden, men fandt hurtigt sammen igen. Det var først da jeg sagde stop en gang for alle at det stoppede, og får stadig den dag i dag at vide han gerne vil tilbage til mig. Har dog jordens dejligste kæreste nu, så no way jeg gør det, og nu skal vi så have barn sammen om 2 måneder.
Din ex missede sin chance, sådan er det bare. Og han valgte det selv. Du valgte din fremtid, og tog en stor beslutning for hvordan jeres evt barn skulle have det, og du tog det valg med hjertet. 
Anmeld