Nedladende!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

SiLiMiMa

Nej, det er sørme slet ikke iorden....

har ikke læst tråden, men lyder ikke som et rart svar, du har fået

føler med dig!

kram heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

Tak alle sammen..

Men det var virkelig ikke en misforståelse..

Jeg skriver til hende ''Vil du dømme mig uden at vide hvorfor?'' altså hvorfor jeg fik abort, og svaret er ''Ja jeg vil!''

Så nej.. Det er ikke en misforståelse..

Anmeld

5. oktober 2010

oo

Amanda. skriver:

Jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre, ved ikke en gang hvordan fortæller det videre til Henrik ?!

du kan altid sende en mail til Henrik herinde og skrive hvem der har skrevet sådan til dig. det synes jeg helt sikkert du skal gøre, for det er bare overhovedet ikke i orden!

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

mariamiss6 skriver:

Ja du kan jo skrive ham et privat brev, Henrik ejer siden, og hans profilnavn er bare Henrik, så sender du ham bare en PB som du gør til evt. andre brugere du snakker privat med

Okay

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

Tjuhl skriver:

du kan altid sende en mail til Henrik herinde og skrive hvem der har skrevet sådan til dig. det synes jeg helt sikkert du skal gøre, for det er bare overhovedet ikke i orden!

Okay.

Skal jeg forklare situationen? Kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal skrive..

Anmeld

5. oktober 2010

Mor til L&S

Nej det er da bestemt ikke i orden - ked af at du har oplevet det, men jeg ville da foreslå dig at skrive til Henrik hvis det er..

Håber du er ok..

Ps: De fleste herinde er rigtig søde og tror du vil kunne få meget glæde af siden

Anmeld

5. oktober 2010

oo

Amanda. skriver:

Okay.

du kan evt kopiere mailsene (er det mail eller i en tråd der er blevet skrevet sådan?) eller linke til tråden. Henrik er rigtig flink til at tage sig af den slags, han skal nok bede om detaljer, hvis han har brug for dem

Anmeld

5. oktober 2010

mariamiss6

Amanda. skriver:

Okay.

Ja du skal forklare situationen, og også meget gerne sende ham en "kopi" af det vedkommende har skrevet til dig, hvis det er privat. Er det noget der er foregået i en tråd, skal du sende ham et link...

Henrik er jo nødt til selv at læse det igennem, ellers kan han ikke tage stilling på retfærdig vis...

Anmeld

5. oktober 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

du kan evt kopiere mailsene (er det mail eller i en tråd der er blevet skrevet sådan?) eller linke til tråden. Henrik er rigtig flink til at tage sig af den slags, han skal nok bede om detaljer, hvis han har brug for dem

Det er da godt vi er enige, nu vi skriver oven o hinanden hele tiden LOL

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

mariamiss6 skriver:

Ja du skal forklare situationen, og også meget gerne sende ham en "kopi" af det vedkommende har skrevet til dig, hvis det er privat. Er det noget der er foregået i en tråd, skal du sende ham et link...

Henrik er jo nødt til selv at læse det igennem, ellers kan han ikke tage stilling på retfærdig vis...

Okay Tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.