Nedladende!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.654 visninger
38 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Sommerfuglen.

Er det iorden at folk er så nedladende herinde?
Jeg har det virkelig dårligt nu!
Jeg har fået abort, fordi min ekskæreste er et svin! Mildt sagt..
Og jeg har virkelig ikke lyst til at han skulle være far til mit barn.

Så er der en herinde der har skrevet og spurgt om jeg var gravid, så skrev jeg at jeg fik det fjernet, og lige med det blev jeg nedgjortt. Jeg er SÅ ked over jeg fik fjernet barnet, men at der så er en der fortæller mig at jeg bare er en lille pige, og skal bare samle benene og dømmer mig lige fra start af, gør det så meget værre!

Hele den her situation med at skulle ha' det fjernet, har virkelig gjrot mig ked af det.. Da jeg lå på operationsbordet lå jeg og nægtede faktisk at få lagt droppet, så de kunne komme igang.. Jeg ville ikke have det fjernet.. Det var virkelig stor og svær beslutning, og så at hun nedgører mig sådan, rammer mig virkelig i hjertet.. Jeg sidder endda og græder nu..

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her, jeg er bare rigtig chokeret over der er en her inde der kunne finde på det..

..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

morethanperfect

Amanda. skriver:

Så er der en herinde der har skrevet og spurgt om jeg var gravid, så skrev jeg at jeg fik det fjernet, og lige med det blev jeg nedgjortt. Jeg er SÅ ked over jeg fik fjernet barnet, men at der så er en der fortæller mig at jeg bare er en lille pige, og skal bare samle benene og dømmer mig lige fra start af, gør det så meget værre!

Hele den her situation med at skulle ha' det fjernet, har virkelig gjrot mig ked af det.. Da jeg lå på operationsbordet lå jeg og nægtede faktisk at få lagt droppet, så de kunne komme igang.. Jeg ville ikke have det fjernet.. Det var virkelig stor og svær beslutning, og så at hun nedgører mig sådan, rammer mig virkelig i hjertet.. Jeg sidder endda og græder nu..

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her, jeg er bare rigtig chokeret over der er en her inde der kunne finde på det..

..

Puuhh , det jeg ked af og høre . Det er ikke sådan man skal være overfor hinanden !! 

Jeg har aldrig været ude for nogle der har været sådan overfor mig , heldigvis ! Men sender dig et stort kram 

Anmeld

5. oktober 2010

oo

nej, det er ikke i orden at skrive at du er en lille pige der skulle holde din ben samlet! Men jeg synes du skal anmelde det til Henrik istedet for at tage den offentligt.

og så lige et stort

Anmeld

5. oktober 2010

mariamiss6

Amanda. skriver:

..

Skriv til Henrik og anmeld personen for at være direkte led... eller hvad man sådan kan kalde den slags...

I hvert fald så synes jeg at beslutningen må være helt din egen. Og jeg er sikker på du gjorde hvad der var rigtigt for dig :)

Det er IKKE i orden at at folk angriber hinanden på den måde..

Anmeld

5. oktober 2010

L-Mortil3

Det er udentvivl langt de færreste der er nedlandende herinde, og er der nogen der er, er det ofte en misforståelse.

Jeg kan godt forstå du er rigtig ked af det over aborten, og så hjælper det langt fra at føle man bliver nedgjort!

Jeg vil dog sige at størstedelen af tøserne herinde er rigtig søde og empatiske!

Et stort knus til dig!

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

morethanperfect skriver:

Puuhh , det jeg ked af og høre . Det er ikke sådan man skal være overfor hinanden !! 

Jeg har aldrig været ude for nogle der har været sådan overfor mig , heldigvis ! Men sender dig et stort kram 

Tak..

Anmeld

5. oktober 2010

NoName

Tjuhl skriver:

nej, det er ikke i orden at skrive at du er en lille pige der skulle holde din ben samlet! Men jeg synes du skal anmelde det til Henrik istedet for at tage den offentligt.

og så lige et stort

enig,

og en krammer herfra også

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

Tjuhl skriver:

og så lige et stort

Jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre, ved ikke en gang hvordan fortæller det videre til Henrik ?!

Anmeld

5. oktober 2010

mariamiss6

Og så lige for en god ordens skyld: NOGLE er så nedladende, for det er da langt fra alle skulle jeg lige hilse og sige. Heldigvis da :)

Anmeld

5. oktober 2010

mariamiss6

Amanda. skriver:

Jeg vidste virkelig ikke hvad jeg skulle gøre, ved ikke en gang hvordan fortæller det videre til Henrik ?!

Ja du kan jo skrive ham et privat brev, Henrik ejer siden, og hans profilnavn er bare Henrik, så sender du ham bare en PB som du gør til evt. andre brugere du snakker privat med :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.