Nedladende!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Det er da godt vi er enige, nu vi skriver oven o hinanden hele tiden LOL

hæhæ, det opdagede jeg oss lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Laulund87

Er det skrevet i en tråd herinde eller er det skrevet privat? 

Jeg siger også, anmeld det

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

Laulund87 skriver:

Er det skrevet i en tråd herinde eller er det skrevet privat? 

Jeg siger også, anmeld det

Det er skrevet privat ..

Anmeld

5. oktober 2010

Laulund87

Amanda. skriver:

Det er skrevet privat ..

Okay, men det er ikke i orden, og det rager rent ud sagt ikke andre hvorfor du har fået en abort. 

Jeg har en sjælden gang imellem oplevet at folk ikke opfører sig ordentligt herinde og så er det bare med at anmelde dem.

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

Laulund87 skriver:

Okay, men det er ikke i orden, og det rager rent ud sagt ikke andre hvorfor du har fået en abort. 

Jeg har en sjælden gang imellem oplevet at folk ikke opfører sig ordentligt herinde og så er det bare med at anmelde dem.

Nej, det rager ikke hende, hun ved heller ikke hvorfor, men har dømt mig uden at vide hvorfor jeg fik en abort!

Anmeld

5. oktober 2010

Laulund87

Amanda. skriver:

Nej, det rager ikke hende, hun ved heller ikke hvorfor, men har dømt mig uden at vide hvorfor jeg fik en abort!

Og det skal hun ikke have lov til!

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

Laulund87 skriver:

Og det skal hun ikke have lov til!

nej ..

Anmeld

5. oktober 2010

VIPpigen

Det er ikke iorden. Du tog beslutningen, og du ved hvorfor. Det skal vi ander ikke blande os i. Det er logisk du har det skidt efter det, og der vil jeg mene du netop kan bruge dette forum til at få talt ud om det, uden at blive nedgjort. Vil mene vi støtter hinanden i både gode og dårlige tider herinde, (det er det indtryk jeg da har) og derfor er der også plads til din historie. Så yep, skriv til Henrik.

Anmeld

5. oktober 2010

Sommerfuglen.

VIPpigen skriver:

Det er ikke iorden. Du tog beslutningen, og du ved hvorfor. Det skal vi ander ikke blande os i. Det er logisk du har det skidt efter det, og der vil jeg mene du netop kan bruge dette forum til at få talt ud om det, uden at blive nedgjort. Vil mene vi støtter hinanden i både gode og dårlige tider herinde, (det er det indtryk jeg da har) og derfor er der også plads til din historie. Så yep, skriv til Henrik.

Jeg har netop også skrevet med en, som jeg synes er super sød, som gider læse hvad jeg skriver, og hun ved godt hvorfor jeg valgte abort, og hun synes også det var det der var bedst..

Anmeld

5. oktober 2010

VIPpigen

Amanda. skriver:

Jeg har netop også skrevet med en, som jeg synes er super sød, som gider læse hvad jeg skriver, og hun ved godt hvorfor jeg valgte abort, og hun synes også det var det der var bedst..

Og det er det vigtigste. Jeg er imod abort, men forstår også nogen der får det lavet. Det vil sige jeg er nok bare imod abort på min egen krop. Så hvad andre gør med deres krop kommer ikke mig ved, og der er bestemt deres valg. Men jeg håber hvertfald ikke den person har skræmt dig sådan at du ikke vil være her. Der er nogen der desværre er smuttet herfra fordi der har været stride brugere. Man har selvfølgelig ret til sin mening, men mener bare at man nogen gange skal holde sin kæft hvis man ikke lige kan li hvad debatten handler om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.