Har lyst til at dufte til sprit og spise skumklude!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Maja88

jeg ELSKER ELSKER ELSKER duften af sprinklervæske... hehe kæresten skælder mig ud fordi han synes jeg bruger alt alt for meget sprinklervæske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

LouiseNielsen

Hahaha, ej den er der vist ingen som kan stikke.... Hvor er du dog sød!! Griner....

Tror skumvaskeklude er rigtig ubehagelige at tygge i!

Anmeld

6. oktober 2010

Dictes mor

He he, genialt. Da jeg var gravid havde jeg en sygelig trang til at blide i halv blødt plastik og snuse til det hele tiden.

Anmeld

6. oktober 2010

charlottekri

jeg har ikke haft nogle "sygelige" lyster under min graviditet, hvilket egentlig ærger mig lidt, men kan da fortælle at min bedstemor ikke kunne stå for den mørtel, der sidder mellem murstenene på husmure... hun gik og kradsede dem ud med fingrene hele tiden og spiste dem, da hun var gravid  

Anmeld

6. oktober 2010

Bavianis

Jeg er helt vild med duften af benzin - og så lugter jeg nogen gange til mine prutter og synes de lygter godt, haha!

Anmeld

9. oktober 2010

Meliora

Carina1977 skriver:

Jeg er ikke gravid, men jeg kan faktisk også rigtig godt lide duften af en sprit-tusch, kælder-lugt og duften af friskbrygget kaffe, selvom jeg faktisk ikke kan fordrage smagen af kaffe

har det på damme måde med kaffen. Og især duftet af kaffebænner hvor man lige har klippet posen op, det dufter såååå godt. Men hader smagen af mokka og kaffe generelt.

Ellers elsker jeg duften af nyslået græs... aah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.