Har lyst til at dufte til sprit og spise skumklude!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

CamillaT89

HAHA

Hvis man lige skal ha' et godt grin, skal man da bare trykke ind på den her tråd! Hvor er I MÆRKELIGE!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Carina1977

Jeg er ikke gravid, men jeg kan faktisk også rigtig godt lide duften af en sprit-tusch, kælder-lugt og duften af friskbrygget kaffe, selvom jeg faktisk ikke kan fordrage smagen af kaffe

Anmeld

5. oktober 2010

piadas

Hold kæft, for sjov en tråd!!!

Jeg er også med på den med kælderlugt og sprit/benzin - uhmmm! Men lige som mange af jer andre, elsker jeg nu også de lugte, når jeg ikke er gravid!

Som barn tyggede jeg altid på perler - yes, HAMA's de bedste! De passer lige ned over hjørnetanden, sidder helt og får lyst til en nu...og hvad kan jeg så hjælpe med? En perle, tak!

Kom endelig med flere eksempler - det er bare for grineren!!

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

Jow jaæøøhh jeg kan godt lide lugten af mine egne prutter  bare ikke andres  

soooooorry ved godt det blev for ulækkert nu  

Anmeld

5. oktober 2010

mullesmith2

piadas skriver:

Hold kæft, for sjov en tråd!!!

Jeg er også med på den med kælderlugt og sprit/benzin - uhmmm! Men lige som mange af jer andre, elsker jeg nu også de lugte, når jeg ikke er gravid!

Som barn tyggede jeg altid på perler - yes, HAMA's de bedste! De passer lige ned over hjørnetanden, sidder helt og får lyst til en nu...og hvad kan jeg så hjælpe med? En perle, tak!

Kom endelig med flere eksempler - det er bare for grineren!!

ja perler, den er jeg også med på, de passer perfekt ned over en hjørnetand ja. Jeg har gjort nøjagtig det samme hehe hvor skægt.

Anmeld

5. oktober 2010

mullesmith2

Carina1977 skriver:

Jow jaæøøhh jeg kan godt lide lugten af mine egne prutter  bare ikke andres  

soooooorry ved godt det blev for ulækkert nu  

jamen det er vel også de færeste der ikke kan tåle at være i rum med sine egne prutter, men de fleste der flygter fra andres...  Men ligefrem af kunne li lugten og syntes den er god, det ved jeg ik rigtig, men hellere ens egen end andres det er jeg helt medpå da.

Anmeld

5. oktober 2010

mullesmith2

Carina1977 skriver:

Det gjorde jeg som 3-årig....jeg syntes det smagte noget så dejligt  men ihh hvor fik jeg en skideballe bagefter

Ej det er da også underligt man har lyst til at spise det  smager det godt?? hehe en skam jeg ik har nogen tændstikker haha

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

mullesmith2 skriver:

jamen det er vel også de færeste der ikke kan tåle at være i rum med sine egne prutter, men de fleste der flygter fra andres...  Men ligefrem af kunne li lugten og syntes den er god, det ved jeg ik rigtig, men hellere ens egen end andres det er jeg helt medpå da.

Ej det var altså kun for sjov.....skulle lige se hvordan folk reagerede på det. Selvfølgelig synes jeg ikke de lugter æhh specielt lækkert *lol*  men klart andres lugter grimmere

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

mullesmith2 skriver:

Ej det er da også underligt man har lyst til at spise det  smager det godt?? hehe en skam jeg ik har nogen tændstikker haha

Kan ikke lige huske hvordan det smager.....dælme mange år siden  har heller ikke øhh spist tændstikker siden

Anmeld

5. oktober 2010

LotteGabriella

*LOL* det er sgu nogle mærkelige idéer man får 

Min svigermor sniffede lightergas da hun var gravid, så min svigerfar måtte fjerne alle lightere fra huset - det er nok den mest mærkelige trang jeg har hørt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.