Har lyst til at dufte til sprit og spise skumklude!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.987 visninger
35 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

mullesmith2

Ej jeg sidder og har en sygelig trang til at dufte til sprit eller sprittusser, altså har ik lige gjort det, hehe og gør det nu heller ikke men det er da noget underligt noget at sidde og få lyst til, har også haft en trang til at tygge på skumvakseklude, altså har ik gjort det hehe. Det er alligevel det underligste jeg nogensiden har haft trang til, og jeg som har sagt så stolt til alle at jeg har da ikke haft nogen underlig trang til noget gennem graviditetn, men nu kommer det da pludselig væltende med sundhedsskadelige lyster. Meget mystisk... andre der har oplevet noget i den stil??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Dansker I Holland

mullesmith2 skriver:

Ej jeg sidder og har en sygelig trang til at dufte til sprit eller sprittusser, altså har ik lige gjort det, hehe og gør det nu heller ikke men det er da noget underligt noget at sidde og få lyst til, har også haft en trang til at tygge på skumvakseklude, altså har ik gjort det hehe. Det er alligevel det underligste jeg nogensiden har haft trang til, og jeg som har sagt så stolt til alle at jeg har da ikke haft nogen underlig trang til noget gennem graviditetn, men nu kommer det da pludselig væltende med sundhedsskadelige lyster. Meget mystisk... andre der har oplevet noget i den stil??

LOL! Ej sorry søde, jeg fik lige den vildeste griner på Jeg kender det dog godt Jeg ELSKER duften af kælder! Hvor underligt er det lige ? Og sådan som der dufter på en benzintank

Men hurra for de underlige lyster

Sussie 34+0

Anmeld

4. oktober 2010

mullesmith2

NR3ønskebarn skriver:

LOL! Ej sorry søde, jeg fik lige den vildeste griner på Jeg kender det dog godt Jeg ELSKER duften af kælder! Hvor underligt er det lige ? Og sådan som der dufter på en benzintank

Men hurra for de underlige lyster

Sussie 34+0

der må gerne grines hehe  Det er pisse fjollet, hvad er det der sker med kroppen siden den får sådan nogen underlige lyster, det er da vildt mærkeligt... bare sådan ud af den blå luft får man lige lyst til at pakke skumklude og en flaske husholdningssprit til at hygge med sådan en mandag aften hehe det er for sindsygt altså..

Anmeld

4. oktober 2010

L.J.L

mullesmith2 skriver:

haha, det er simpelthen de underligste lyster man sommetider får når man er gravid. Jeg havde tit lyst til dild.

Jeg hørte en gang om en pige der havde vildt meget lyst til at dufte til indersiden af en golfkugle?!?! Hvad sker der lige for det, hahaha

Anmeld

4. oktober 2010

BabyAnno2012

det er godt nok de underligste lyster man kan få som gravid

Min kæreste kender en som spiste starinlys under sin graviditet  puha siger jeg bare

Anmeld

4. oktober 2010

Dansker I Holland

mullesmith2 skriver:

der må gerne grines hehe  Det er pisse fjollet, hvad er det der sker med kroppen siden den får sådan nogen underlige lyster, det er da vildt mærkeligt... bare sådan ud af den blå luft får man lige lyst til at pakke skumklude og en flaske husholdningssprit til at hygge med sådan en mandag aften hehe det er for sindsygt altså..

Ja det er helt sindssygt Ej mand nu griner jeg sq igen. Jeg kunne lige se det for mig hehe...Jeg ved heller ikke hvad der sker for ens krop

Anmeld

4. oktober 2010

SiLiMiMa

har hørt, der er nogen, der får lyst til at spise kridt!!! det har endda et specielt navn...pica.....underligt

jeg har nu altid godt ku li duften af sprittusch - også når jeg ikke er gravid

som barn elskede jeg duften når min far fyldte benxin på bilen....

heise

Anmeld

4. oktober 2010

L.J.L

linselouise skriver:

haha, det er simpelthen de underligste lyster man sommetider får når man er gravid. Jeg havde tit lyst til dild.

Jeg hørte en gang om en pige der havde vildt meget lyst til at dufte til indersiden af en golfkugle?!?! Hvad sker der lige for det, hahaha

Nå ja, hørte da også engang om en der elskede at spise svovlen på en brændt tændstik LOL!

Anmeld

4. oktober 2010

mariamiss6

mullesmith2 skriver:

Jeps jeg havde SÅ meget lyst til duften af Benzin... Har altid godt kunne lide den duft benzin har... Men har alligevel aldrig følt trang til det... det gjorde jeg da jeg var gravid med nummer 2....

Nøj jeg LØB nogle gange væk fra bilen altså.... Og så snusede jeg dybt når vi var på tanken hehehhe... Men altså, har aldrig stukket snuden i en dunk benzin - heldigvis da

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

hehe ... dog ikke ..

men kender en der pludselig "var nødt til" at drikke sildelage .. hendes mand nåede dog at hive glasset ud af hånden på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.