Har lyst til at dufte til sprit og spise skumklude!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

82Miraklet

Man siger faktisk, at kroppen mangler det man har lyst til....

Især med de kvinder der har lyst til kridt... de mangler også kalk.. kroppenss måde at fortælle en dens behov.... men hvorfor så lige benzin og andet sjovt som skumklude og duften af sprit tusser... Hmm tjaaa...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

mullesmith2

mmm sprit og skumklude elsker det skidt haha... godt der er andre der har mærkelige lyster, det er meget sjov

Anmeld

4. oktober 2010

VIPpigen

Skumkludene kan jeg godt hoppe med på, men tror det er fordi de føltes så sjovt når man tygger på dem... Underligt. Spritten har jeg så ikke. Har lige malet på tøj, og bare det stofmaling gav mig kvalme, så nej tak. Men ELSKER lugten af helt frisk lavet saftevand. Har altid hadet saftevand før, og det drikker jeg så også lystigt nu.

Anmeld

4. oktober 2010

Pia.

NR3ønskebarn skriver:

LOL! Ej sorry søde, jeg fik lige den vildeste griner på Jeg kender det dog godt Jeg ELSKER duften af kælder! Hvor underligt er det lige ? Og sådan som der dufter på en benzintank

Men hurra for de underlige lyster

Sussie 34+0

GRINER.... Ej den med kælderen har jeg også.... jeg elsker at gå igennem sådan en rigtig kælder i en opgang som dufter af olie, benzin og cykler.... ... he he ...

Anmeld

4. oktober 2010

Maddox

mullesmith2 skriver:

mmm sprit og skumklude elsker det skidt haha... godt der er andre der har mærkelige lyster, det er meget sjov

Ej, nu du siger skumklude... Da jeg var lille var jeg HELT vild med duften af skumklude og alt andet lavet af skumgummi (undtaget gammel skumgummi ) Jeg har tygget på op til flere klude og havde vist endda "spist" et hjørne af en skumgummimadras.. var jeg først begyndt at snuse til det, kunne jeg slet ikke få nok af duften, og til sidst endte det i munden

FLOVT!!! Men heldigvis er jeg siden vokset fra det (men holder også skumkludene langt fra snuseafstand )

Desuden eeelsker jeg duften af slagger (det sorte grus på en speedwaybane) og motorgård, hvor de står og gasser cyklerne op  - måske fordi jeg delvis er opvokset på en speedwaybane

Anmeld

4. oktober 2010

nynne-l

mullesmith2 skriver:

Ej jeg sidder og har en sygelig trang til at dufte til sprit eller sprittusser, altså har ik lige gjort det, hehe og gør det nu heller ikke men det er da noget underligt noget at sidde og få lyst til, har også haft en trang til at tygge på skumvakseklude, altså har ik gjort det hehe. Det er alligevel det underligste jeg nogensiden har haft trang til, og jeg som har sagt så stolt til alle at jeg har da ikke haft nogen underlig trang til noget gennem graviditetn, men nu kommer det da pludselig væltende med sundhedsskadelige lyster. Meget mystisk... andre der har oplevet noget i den stil??

hehe lige frem sprit

jeg kan godt huske det jeg havde så meget lyst til at spise colgate tandpasta gjorde det dog heller ikke men kunne sidde og glæde mig til jeg skulle ud og børste tænder

Anmeld

4. oktober 2010

Dansker I Holland

Pia. skriver:

GRINER.... Ej den med kælderen har jeg også.... jeg elsker at gå igennem sådan en rigtig kælder i en opgang som dufter af olie, benzin og cykler.... ... he he ...

Hihi ok Ja det er underligt som man kan lyste sådan nogle mærkelig ting Har du flere underlige ting ? Jeg kunne ikke lige komme i tanke om mere griner højt..

Anmeld

5. oktober 2010

mullesmith2

Der er godt nok mange underlige lyster altså  det er meget underholdende syntes jeg.

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

linselouise skriver:

Nå ja, hørte da også engang om en der elskede at spise svovlen på en brændt tændstik LOL!

Det gjorde jeg som 3-årig....jeg syntes det smagte noget så dejligt  men ihh hvor fik jeg en skideballe bagefter

Anmeld

5. oktober 2010

Mor79

Det bare for morsomt...

Jeg havde meget lyst til at drikke eddike og spise salmiak pastiller kombineret med de sygeste bræk ture...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.