TERMIIIN!!! 40+0 - Hååååber det er sidste mavebillede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

misslea

Riksen skriver:

Wow! Hvor er du flot! Du har virkelig en flot mave, og jeg er dybt imponeret af dit aktivitetsniveau

Jeg sender en bunke vestøv af sted - skal jo alligevel ikke bruge det før januar.

fra Rikke

Tak hvor er du sød Rikke

Hahah... ja jeg er egentlig også overrasket over, hvor aktiv jeg stadig kan være....!! Men det må være fordi, at jeg har været det gennem hele graviditeten, og derfor har haft en god form hele vejen igennem

1000 tak for ve-støvet.... skal nok huske at sende en masse tilbage til dig, når vi kommer til januar....

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

FrkC

Vanvittig flot mave

Sender en masse ve-støv af sted !!!

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

hold da op hvor er du bare smuk gravid - du har da bare ikke taget et gram på ud over lige på mavsen, nøj hvor det klær dig ...wwaaauuuhh

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

LotteN skriver:

hold da op hvor er du bare smuk gravid - du har da bare ikke taget et gram på ud over lige på mavsen, nøj hvor det klær dig ...wwaaauuuhh

Heheh... 1000 tak...

Nej.. jeg er sluppet billigt må man sige.. underligt nok, for synes da ellers, jeg spiser en HEL del...  - men det må lillepigen derinde jo også gøre så

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Tandfeen i forklædning skriver:

Vanvittig flot mave

Sender en masse ve-støv af sted !!!

1000 tak for ve-støv!!! Jeg har tilsyneladende en hel del brug for det...

Håååber det kan hjælpe mig...

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

NessaXenia

misslea skriver:

Uuuhh det er jeg nu ret så sikker på, at du kommer til....

... og 1000 tak iøvrigt

Håber virkelig også, at vi snart kan sidde og se forelsket på vores lille vidunder, meeeen det kræver altså, at mine plukveer bliver til mere end bare PLUKVEER.... heheh

fra Lea

jeg håber det i hvert fald, at jeg kommer til  

Årrh hvor jeg håber i snart sidder der helt forgabt i din prinsesse

god aften

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Nina Sophia skriver:

jeg håber det i hvert fald, at jeg kommer til  

Årrh hvor jeg håber i snart sidder der helt forgabt i din prinsesse

god aften

IIhhh det håber jeg sørme også!!!

Min mand er på arbejde til kl. 3. i nat, og han håber også, at jeg ringer til ham og siger, at han er nødt til at komme hjem... heheh - meeeen så skal der da snart ske lidt her... hehhe

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Heidi85 skriver:

Håber der snart sker noget og den lille kommer til verden...

Sender dig en masse ve-støv og håber det hjælper dig lidt på vej..

iiihh mange tak

Håber sørme også snart, at hun finder den rigtige vej ud!! Lige nu føles det ærligt talt som om, at hun forsøger at bryde ud gennem navlen...  Det er ikke sådan videre behageligt må jeg indrømme... heheh!!!

fra Lea - som faktisk føler, at kroppen er ved at gøre sig klar til fødsel.... der er i hvert fald gang i andet endn baby derinde.... ikke veer... bare en murren og noget andet derinde... meeen jeg er blevet snydt før, så vil se det, før jeg tror det... heheh

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Mette. skriver:

Du er jo bare ALT for lækker selvom du er højgravid!! .

Og hvor er det vildt du alligevel nåede så langt, når hun næsten var på vej ud tidligere. Je krydser for at dagens motion bærer frugt i løbet af natten - og lidt ve-støv sendes afsted. Jeg husker alt for godt utålmodigheden.

TAARK hvor er du sød

Jaaah det er SÅ vildt, at hun er blevet derinde... det var der ikke mange der troede på, og SLET ikke min jordemor... hehehe!!

Det er nu fint nok - meeeen nu må hun altså også gerne komme UD!!! Vi vil såå gerne møde vores lille prinsesse!!!

Mange tak for ve-støvet -  for at det hjælper...

for ja - utålmodigheden er for alvor indtrådt... heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.