TERMIIIN!!! 40+0 - Hååååber det er sidste mavebillede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

misslea

Miss.Sunshine skriver:

Jeg håber og ber til jeg snart blir gravid og kan jeg bære det bare halvt så flot som dig, så er min lykke gjort. Du er edderbrandhyleme flot quinde!

Glæder mig til at se billeder af din Prinsesse,hun blir garanteret gudesmuk som sin mor

Vestøv på vej,gider du så sende lidt babystøv til mig,så jeg kan få min ønske bebs i ovnen?

Aaarrhmen altså, hvor er du dog sød

Sådan nogle indlæg e rjo GUULD værd, når man sidder her og er aaalt for utålmodig og bare gerne vil af med mavsen!!! Nu har jeg da næsten lyst til at beholde den, de næste 2 uger... hahaha

1000 tak for ve-støv... håber det hjælper meget snart!!!

Og du kan tro, at jeg sender baby-støv i din retning.... hååååber sådan, at det snart bliver din tur... for det fortjener du da helt bestemt

fra Lea... som stadig er helt varm i kinderne ovenpå dit søde indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Miss.Sunshine

misslea skriver:

Aaarrhmen altså, hvor er du dog sød

Sådan nogle indlæg e rjo GUULD værd, når man sidder her og er aaalt for utålmodig og bare gerne vil af med mavsen!!! Nu har jeg da næsten lyst til at beholde den, de næste 2 uger... hahaha

1000 tak for ve-støv... håber det hjælper meget snart!!!

Og du kan tro, at jeg sender baby-støv i din retning.... hååååber sådan, at det snart bliver din tur... for det fortjener du da helt bestemt

fra Lea... som stadig er helt varm i kinderne ovenpå dit søde indlæg

Jamen jeg mener det 100%. Nyd du kan prale et par dage med den mega flotte mave og så glæd dig til din fantastiske datter kommer til verden.

Tusind tak for babystøv,håber det virker

Glæder mig til at høre om din fantastiske fødsel,du er bare SÅ heldig. At du så ligner en million i stedet for en flodhest, det er da bare for fedt! Var jeg til kvinder havde jeg skisme lagt billet ind*GGG*

Anmeld

4. oktober 2010

2babygirls

misslea skriver:

Hihi... ja jeg skal nok gemme en stor bunke energi til "the grand finale"... heheh!!

Men jeg er faktisk sådan indrettet, at jo mere aktiv jeg er, jo mere energi får jeg... jeg blir' alt for sløv, hvis jeg bare sidder i sofaen eller forholder mig i ro en hel dag!!! Men ja - det er lige med at finde den gyldne middelvej selvfølgelig... det er jeg bare ikke sådan suuuper god til... hahah

Ja efter vi er kommet hjem, er der også bare MEGA gang i bebs derinde... puha, stakkels mine ribben... så uuuhh hvor jeg føler med dig!!!

Men skal vi ikke bare aftale, at de her lækre unger snart ser dagens lys....??? Det håååber jeg sådan

fra Lea

Jo helt sikkert.. er såå træt af at vente

Vil se mit lille vidunder, og sove bedre igen

Åhh kender nu det med at jo mere sløv og doven man er jo mere søvnig bliver jeg også... skal helst gerne have gang i en masse, og som regel gerne lige fra jeg vågner, så jeg glemmer morgenmaden i rengøringen (hvilket jeg har måttet overgive til martin med alle de plukveer)

Anmeld

4. oktober 2010

2babygirls

misslea skriver:

Hihi... ja jeg skal nok gemme en stor bunke energi til "the grand finale"... heheh!!

Men jeg er faktisk sådan indrettet, at jo mere aktiv jeg er, jo mere energi får jeg... jeg blir' alt for sløv, hvis jeg bare sidder i sofaen eller forholder mig i ro en hel dag!!! Men ja - det er lige med at finde den gyldne middelvej selvfølgelig... det er jeg bare ikke sådan suuuper god til... hahah

Ja efter vi er kommet hjem, er der også bare MEGA gang i bebs derinde... puha, stakkels mine ribben... så uuuhh hvor jeg føler med dig!!!

Men skal vi ikke bare aftale, at de her lækre unger snart ser dagens lys....??? Det håååber jeg sådan

fra Lea

Jo helt sikkert.. er såå træt af at vente

Vil se mit lille vidunder, og sove bedre igen

Åhh kender nu det med at jo mere sløv og doven man er jo mere søvnig bliver jeg også... skal helst gerne have gang i en masse, og som regel gerne lige fra jeg vågner, så jeg glemmer morgenmaden i rengøringen (hvilket jeg har måttet overgive til martin med alle de plukveer)

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Miss.Sunshine skriver:

Jamen jeg mener det 100%. Nyd du kan prale et par dage med den mega flotte mave og så glæd dig til din fantastiske datter kommer til verden.

Tusind tak for babystøv,håber det virker

Glæder mig til at høre om din fantastiske fødsel,du er bare SÅ heldig. At du så ligner en million i stedet for en flodhest, det er da bare for fedt! Var jeg til kvinder havde jeg skisme lagt billet ind*GGG*

Hihihi.... hvor er du sjov

Men igen 1000 tak...

Håber SÅDAN at baby-støvet kan hjælpe lidt hos dig... vil i hvert fald  ALT hvad jeg har for, at det snart lykkes!!!

Og jo tak... jeg glæder mig faktisk rigtig meget til fødslen... selvom det måske lyder lidt mærkeligt!! Men sidder jo bare og venter på, at jeg for alvor får ondt.. heheh

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

Mor til L&S

Du er virkelig flot gravid på terminsdatoen

Sender en masse ve-støv og ønsker dig held og lykke med fødslen..

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Rollo skriver:

Du er virkelig flot gravid på terminsdatoen

Sender en masse ve-støv og ønsker dig held og lykke med fødslen..

Mange tak skal du have

Tror snart jeg har fået ve-tøv til en HEL ve-storm.... mon ikke snart det hjælper???? Det håååber jeg virkelig

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

Mor til L&S

misslea skriver:

Mange tak skal du have

Tror snart jeg har fået ve-tøv til en HEL ve-storm.... mon ikke snart det hjælper???? Det håååber jeg virkelig

fra Lea

Inden du ser dig om har du hende i dine arme... Forkæl dig selv indtil og nyd at du er så flot gravid på terminsdatoen...

Anmeld

4. oktober 2010

Riksen

Wow! Hvor er du flot! Du har virkelig en flot mave, og jeg er dybt imponeret af dit aktivitetsniveau

Jeg sender en bunke vestøv af sted - skal jo alligevel ikke bruge det før januar.

fra Rikke

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Rollo skriver:

Inden du ser dig om har du hende i dine arme... Forkæl dig selv indtil og nyd at du er så flot gravid på terminsdatoen...

Heheh... ja - der er dømt hygge i aften, hvor min mand er på arbejde....!! Har gjort klar til ansigtsmaske og manicure.... så er jeg da i det mindste herre lækker, når fødslen forhåbenlig snart går igang

Og ja - jeg ved jo godt, at lige gyldig hvad, så er hun i vores arme meget snart - det er jo kun et spørgsmål om tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.