TERMIIIN!!! 40+0 - Hååååber det er sidste mavebillede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.207 visninger
38 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

misslea

Jaaaaah piger, så nåede jeg sørme terminsdagen.... hvem skulle have troet det????

Vi vil MEEEEEGET gerne have hende ud NU.... så jeg startede dagen med at køre ca. 7 km på vores   motionscykel efterfuldt af ca. 30 minutters sjipning, hopning, sprællemand, step osv!!!

Efter frokost har min mand og jeg været ude på en 3 timers lang gåtur... sååee..... vi gør da et forsøg på at sætte skub i tingene må mand sige... heheh!!!!

Jeg har en del plukveer, men stadig ikke nogle, som gør ondt - de kan bare mærkes....!!!

Håber snart jeg mærker lidt smerte for alvor

Ellers er alting i den skønneste orden... tasken er pakket og aaaalt er klar til vores længe ventede prinsessepige!!

Håber INDERLIGT, at dette bliver sidste gang I ser et billede af min store mave.... næste gang jeg billed-spam'er jer, må det meeeeget gerne være af indholdet i denne mavse

Mange fra Lea

Vægten er nu kravlet op på +8 kg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Mille83

åhh hvor er det altså bare en fin mave.......

Sender masser af ve støv herfra, og spis noget stærkt mad  - Hehe og opsøg babyer i nærheden, så der kan komme skub i det....

/Camilla

Anmeld

4. oktober 2010

AnneBJ

IH, hvem der bare så så godt ud (og kunne holde til kondicykel og div. andre udfoldelser så sent i graviditeten)

Sender masser af vestøv i din retning, og håber Jeres lille prinsesse snart vil have føsdag.. men 10.10.10 er jo en flot dato

Anmeld

4. oktober 2010

Millzi

misslea skriver:

Jaaaaah piger, så nåede jeg sørme terminsdagen.... hvem skulle have troet det????

Vi vil MEEEEEGET gerne have hende ud NU.... så jeg startede dagen med at køre ca. 7 km på vores   motionscykel efterfuldt af ca. 30 minutters sjipning, hopning, sprællemand, step osv!!!

Efter frokost har min mand og jeg været ude på en 3 timers lang gåtur... sååee..... vi gør da et forsøg på at sætte skub i tingene må mand sige... heheh!!!!

Jeg har en del plukveer, men stadig ikke nogle, som gør ondt - de kan bare mærkes....!!!

Håber snart jeg mærker lidt smerte for alvor

Ellers er alting i den skønneste orden... tasken er pakket og aaaalt er klar til vores længe ventede prinsessepige!!

Håber INDERLIGT, at dette bliver sidste gang I ser et billede af min store mave.... næste gang jeg billed-spam'er jer, må det meeeeget gerne være af indholdet i denne mavse

Mange fra Lea

Vægten er nu kravlet op på +8 kg. 

Super smuk gravid, vil jeg da lige starte med at sige  Jeg håber snart der sker noget, så jeres prinsesse kan komme til verden  Sender en masse veestøv til dig   

Jeg må sige at du har gjort meget for at få gang i fødslen, og håber det viser sig at virke

Held og lykke

Anmeld

4. oktober 2010

NessaXenia

hvem der bare kommer til at se SÅ godt ud der når man er hammer højgravid

Håber snart du har din prinsesse i armene..

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Mille83 skriver:

åhh hvor er det altså bare en fin mave.......

Sender masser af ve støv herfra, og spis noget stærkt mad  - Hehe og opsøg babyer i nærheden, så der kan komme skub i det....

/Camilla

Iiihhh 1000 tak - ve-støv modtages med kyshånd... heheh!!!

Jep... vi har handlet ind til store dejlige hjemmelavede burgers, og så skal jeg bare nyde aftenen og mit ømme bækken... hahah

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

Heidi85

Håber der snart sker noget og den lille kommer til verden...

Sender dig en masse ve-støv og håber det hjælper dig lidt på vej..

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

MiKKeL'sMoR skriver:

Super smuk gravid, vil jeg da lige starte med at sige  Jeg håber snart der sker noget, så jeres prinsesse kan komme til verden  Sender en masse veestøv til dig  

Jeg må sige at du har gjort meget for at få gang i fødslen, og håber det viser sig at virke

Held og lykke

1000 tak - det var sødt sagt

Jaaaah - jeg er nok en af dem, der har gjort hvad jeg kunne.... Bortset fra amerikans olie og vekage osv!!! Men alle mulige fysiske strabadser har jeg været igennem... og på et eller andet tidspunkt må det da give pote.... heheh

Om ikke andet, så er jeg stadig i topform, selvom jeg er 40+0 idag, så fysikken fejler intet inden fødslen... hahah!!

Nu skal jeg bare slappe rigtig godt af resten af dagen og håbe på, at der snart er udsigt til, at verden får en lille ny prinsesse

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

AnneBJ skriver:

IH, hvem der bare så så godt ud (og kunne holde til kondicykel og div. andre udfoldelser så sent i graviditeten)

Sender masser af vestøv i din retning, og håber Jeres lille prinsesse snart vil have føsdag.. men 10.10.10 er jo en flot dato

Heheh... mange tak - ja kondien fejler i hvert fald intet her

Og ja - det kan da godt være, at jeg snart skal "gå efter" d. 10.10.10 - meeeeen hvis hun kommer før, skal hun ikke høre noget ondt herfra... hihi

Er jo simpelthen SÅÅÅ spændt på at se den lille fis

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

mamalicious

Åh Lea ... ELSKER at følge din mave..

Den er bare SÅ hamrende smuk!!!

- Og sunket en del !!!

Håber på veer til dig og sender en ordentlig bunke støv i din retning !!!!!!

Kram mamalicious

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.