TERMIIIN!!! 40+0 - Hååååber det er sidste mavebillede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

misslea

Nina Sophia skriver:

hvem der bare kommer til at se SÅ godt ud der når man er hammer højgravid

Håber snart du har din prinsesse i armene..

Uuuhh det er jeg nu ret så sikker på, at du kommer til....

... og 1000 tak iøvrigt

Håber virkelig også, at vi snart kan sidde og se forelsket på vores lille vidunder, meeeen det kræver altså, at mine plukveer bliver til mere end bare PLUKVEER.... heheh

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

misslea

mamalicious skriver:

Åh Lea ... ELSKER at følge din mave..

Den er bare SÅ hamrende smuk!!!

- Og sunket en del !!!

Håber på veer til dig og sender en ordentlig bunke støv i din retning !!!!!!

Kram mamalicious

Aarrrmen altså - hvor er du sød

Det er virkelig rart at høre, når man faktisk selv er ved at være en anelse træt af sin mave... hihi!!!!

Og ja - er den ikke sunket en del....??? Det synes jeg nemlig også??? Der er faktisk en del, der har sagt... ORRK du føder ikke før om 1-2 uger, din mave sidder aaalt for højt!!! Men tror måske også, at den sidder højt i forhold til andres, men slet ikke i forhold til, hvad den ar gjort tidligere!!!

Og ifølge min jordemor, så ligger lillepigen HEEELT nede og klar til fødsel, og det er trods alt vigtigere at indholdet i maven er sunket og ikke bare maven... hehehe

Så vi  for, at der snaaart sker noget....

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

Assi

Håber snart der sker noget, Lea! Her er der bare INGEN tegn! Termin om 10 dage, men jeg prøver at sige til mig selv, at jeg sikkert går 14 dage over som sidste gang....mennnnn inderst inde håber jeg bare det sker SNART!

Håber snart I får lov til at møde hende

Anmeld

4. oktober 2010

DK

Ihhh du er altså bare så smuk! Din mave er såååå flot, altså!!

Du får lige lidt vestøv herfra, så vi snart kan få set nogle baby-billeder, herinde!!

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

DK skriver:

Ihhh du er altså bare så smuk! Din mave er såååå flot, altså!!

Du får lige lidt vestøv herfra, så vi snart kan få set nogle baby-billeder, herinde!!

Iiihhh hvor er du sød!!!!

Det er altid skønt at høre

Jeg så forresten også lige dine billeder... og halløjsovs en hot mammi du også er

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Assi skriver:

Håber snart der sker noget, Lea! Her er der bare INGEN tegn! Termin om 10 dage, men jeg prøver at sige til mig selv, at jeg sikkert går 14 dage over som sidste gang....mennnnn inderst inde håber jeg bare det sker SNART!

Håber snart I får lov til at møde hende

Arrhmen altså - det er sååå typisk.... den dumme ventetid...!!!

Er glad for, at jeg ENDELIG nåede terminen, for så er det da efterhånden "lovligt" at være utålmodig ikk...?? heheh

Men må da indrømme, at utålmodigheden meldte sig for læææænge siden

Og ja - jeg forstår dig sørme godt.... og håber virkelig også, at du slipper for at gå over tid!!!!

Min største frygt er, at jeg skal sættes igang... håber sådan, at det hele bare går igang helt afsig selv på den naturlige måde

Anmeld

4. oktober 2010

Mette.

Du er jo bare ALT for lækker selvom du er højgravid!! .

Og hvor er det vildt du alligevel nåede så langt, når hun næsten var på vej ud tidligere. Je krydser for at dagens motion bærer frugt i løbet af natten - og lidt ve-støv sendes afsted. Jeg husker alt for godt utålmodigheden.

Anmeld

4. oktober 2010

2babygirls

misslea skriver:

Jaaaaah piger, så nåede jeg sørme terminsdagen.... hvem skulle have troet det????

Vi vil MEEEEEGET gerne have hende ud NU.... så jeg startede dagen med at køre ca. 7 km på vores   motionscykel efterfuldt af ca. 30 minutters sjipning, hopning, sprællemand, step osv!!!

Efter frokost har min mand og jeg været ude på en 3 timers lang gåtur... sååee..... vi gør da et forsøg på at sætte skub i tingene må mand sige... heheh!!!!

Jeg har en del plukveer, men stadig ikke nogle, som gør ondt - de kan bare mærkes....!!!

Håber snart jeg mærker lidt smerte for alvor

Ellers er alting i den skønneste orden... tasken er pakket og aaaalt er klar til vores længe ventede prinsessepige!!

Håber INDERLIGT, at dette bliver sidste gang I ser et billede af min store mave.... næste gang jeg billed-spam'er jer, må det meeeeget gerne være af indholdet i denne mavse

Mange fra Lea

Vægten er nu kravlet op på +8 kg. 

Ihhh så kom din mave endelig på igen

Den er nu lækker, og er sikker på at indholdet den passer på er lige så fin

Men brug nu ikke alt din energi på motion, så du ikke orker din fødsel, vi skal jo være fit for fight

Håber dælme os snart vores kigger ud, for guuud hvor har den bare sparket meget af på mine ribben idag og været en lille vildbasse med store skvulp i fostervandet..

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Ihhh så kom din mave endelig på igen

Den er nu lækker, og er sikker på at indholdet den passer på er lige så fin

Men brug nu ikke alt din energi på motion, så du ikke orker din fødsel, vi skal jo være fit for fight

Håber dælme os snart vores kigger ud, for guuud hvor har den bare sparket meget af på mine ribben idag og været en lille vildbasse med store skvulp i fostervandet..

Hihi... ja jeg skal nok gemme en stor bunke energi til "the grand finale"... heheh!!

Men jeg er faktisk sådan indrettet, at jo mere aktiv jeg er, jo mere energi får jeg... jeg blir' alt for sløv, hvis jeg bare sidder i sofaen eller forholder mig i ro en hel dag!!! Men ja - det er lige med at finde den gyldne middelvej selvfølgelig... det er jeg bare ikke sådan suuuper god til... hahah

Ja efter vi er kommet hjem, er der også bare MEGA gang i bebs derinde... puha, stakkels mine ribben... så uuuhh hvor jeg føler med dig!!!

Men skal vi ikke bare aftale, at de her lækre unger snart ser dagens lys....??? Det håååber jeg sådan

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

Miss.Sunshine

misslea skriver:

Jaaaaah piger, så nåede jeg sørme terminsdagen.... hvem skulle have troet det????

Vi vil MEEEEEGET gerne have hende ud NU.... så jeg startede dagen med at køre ca. 7 km på vores   motionscykel efterfuldt af ca. 30 minutters sjipning, hopning, sprællemand, step osv!!!

Efter frokost har min mand og jeg været ude på en 3 timers lang gåtur... sååee..... vi gør da et forsøg på at sætte skub i tingene må mand sige... heheh!!!!

Jeg har en del plukveer, men stadig ikke nogle, som gør ondt - de kan bare mærkes....!!!

Håber snart jeg mærker lidt smerte for alvor

Ellers er alting i den skønneste orden... tasken er pakket og aaaalt er klar til vores længe ventede prinsessepige!!

Håber INDERLIGT, at dette bliver sidste gang I ser et billede af min store mave.... næste gang jeg billed-spam'er jer, må det meeeeget gerne være af indholdet i denne mavse

Mange fra Lea

Vægten er nu kravlet op på +8 kg. 

Jeg håber og ber til jeg snart blir gravid og kan jeg bære det bare halvt så flot som dig, så er min lykke gjort. Du er edderbrandhyleme flot quinde!

Glæder mig til at se billeder af din Prinsesse,hun blir garanteret gudesmuk som sin mor

Vestøv på vej,gider du så sende lidt babystøv til mig,så jeg kan få min ønske bebs i ovnen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.