betiinsen skriver:
Ja, det var også en stor fejl af jordemoderen at gøre, fortalte sønderborg sygehus. De sagde man aller tidligst måtte begynde at scanne udvendigt når man er 10 uger henne.
Men jeg vidste ikke bedre, og stolede på hun vidste hvad hun gjorde. Jeg spurgte hende også hvorfor hun scannede udenpå, men det sagde hun at de altid gjorde og at de havde nogle gode maskiner. Men gør nok at jeg får svært ved at stole på læger osv. bagefter
men håber det ikke..
Forstår jeg godt. Men syntes det er helt hul i hovedet, og så kan deres maskiner være nok så smarte. Når du ikke er længere henne er det en scanning indvendig. Altså jeg var ved at falde ned af stolen til vores første scanning, fordi jeg ikke var klar over det skulle foregå indvendig
Men da jeg lå på kolding 2 gang og hun ikke kunne finde den lille udenpå, lå jeg også bare og var sååå nervøs, for skulle jo til NF 5 dage sener, og der vidste jeg de scannede udenpå, så hun skulle jo kunne ses. Men da hun scannede indvendig fandt de ud af hun lå meget langt nede, og det har hun faktisk gjort altid. Så til NF lavede de både udvendig og indvendig scanning fordi hun lå forkert, og lå så langt nede
Så lov mig, du skal kigge efter en - som min veninde forklarede det - lille peanut, som blinker. Så har du hjertet. Og vil blive sååå meget lettet når du ser det. 
Lægerne må du stole på, hvertfald dem på jordemodercentret, og sygehuset. Vi har betalt os til køns scanning, og 3D/4D, men der er den lille så også så stor så du vil kunne se hvis der er noget i vejen, altså manglende liv...
Men glæder mig da lige til en opdatering om en uge
Sorry det blev lidt langt
Anmeld