Hej piger
Igår var jeg til scanning ved en privat klinik, fordi jeg ønskede en tryghedsscanning. Det betalte jeg 700 kr for.
jeg var til en scanning da jeg var ca. 5+0 henne for at se om alt var som det skulle, og det var det.
Men valgte alligevel en tryghedscanning idag ca. 7+1. ( efter mine beregninger) Havde regnet med at se hjertelyd osv. men jordemoderen kunne se at det ikke var vokset siden 4+5, hun scannede mig udvendigt. Hun fortalte at jeg havde fået en MA og skulle have det fjernet.
Jeg måtte så tage til min læge i morges, hvor jeg blev videre sendt for at få det fjernet.
Da jeg kom til sønderborg sygehus vælger de lige at scanne mig for at være sikker. Og da jeg kommer ind og bliver scannet ( indefra) bliver der helt stille og der bliver kaldt ekstra læger til. Her fortæller de så at der er hjertelyd og alt er som det skal være. det bruger meget tid for at være sikre, og jeg beder dem hente min far som sad i venteværelset. Og den er god nok alt er fint er 6+5 dage henne.
Nu vil de havde fat i den jordemoder der scannede mig og fortalte at det var dødt inde i mig.
Er self. glad.. men også meget forvirret og sidder med en underlig fornemmelse.

Anmeld