OMG... har aldrig i mit liv prøvet noget lignende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.964 visninger
51 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

betiinsen

Hej piger

Igår var jeg til scanning ved en privat klinik, fordi jeg ønskede en tryghedsscanning. Det betalte jeg 700 kr for.

jeg var til en scanning da jeg var ca. 5+0 henne for at se om alt var som det skulle, og det var det.

Men valgte alligevel en tryghedscanning idag ca. 7+1. ( efter mine beregninger) Havde regnet med at se hjertelyd osv. men jordemoderen kunne se at det ikke var vokset siden 4+5, hun scannede mig udvendigt. Hun fortalte at jeg havde fået en MA og skulle have det fjernet.

Jeg måtte så tage til min læge i morges, hvor jeg blev videre sendt for at få det fjernet.

Da jeg kom til sønderborg sygehus vælger de lige at scanne mig for at være sikker. Og da jeg kommer ind og bliver scannet ( indefra) bliver der helt stille og der bliver kaldt ekstra læger til. Her fortæller de så at der er hjertelyd og alt er som det skal være. det bruger meget tid for at være sikre, og jeg beder dem hente min far som sad i venteværelset. Og den er god nok alt er fint er 6+5 dage henne.

Nu vil de havde fat i den jordemoder der scannede mig og fortalte at det var dødt inde i mig.

Er self. glad.. men også meget forvirret og sidder med en underlig fornemmelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

SoffiLine

Hold da op en forskrækkelse

Men dejligt at alt viste sig at være okay. Håber den lille spire forbliver derinde og vokser sig stor 

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

hmmm ... tror måske det er derfor de siger man ikke skal blive skannet før ved NF ...

Det var da en træls oplevelse for dig .. men det var da heldigt at spiren har det godt

måske har alle de positive tanker herindefra hjulpet

held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

4. oktober 2010

Low

Wooow hvor vildt!! ..

Tænk hvis de ikke havde tjekket dig for en sikkerhedsskyld .

Dejligt at høre at alt er som det skal være. Jeg har hørt mange gange at når man ikke er længere henne så skal man scannes indevendig, underligt at du ikke blev det fra start af.

Anmeld

4. oktober 2010

betiinsen

tak begge to. Ja men ku i ikke se de ikke havde tjekket mig inden, så havde de fjernet et barn det havde det godt. de var selv meget chokeret over det.

har været så ked af det siden igår, og været helt sikker på det skulle fjernes da jeg fik at vide det slet ikke var vokset. Men er self. meget glad nu, men også urolig indeni, og har svært ved at forstå det.

Anmeld

4. oktober 2010

bagger26

betiinsen skriver:

tak begge to. Ja men ku i ikke se de ikke havde tjekket mig inden, så havde de fjernet et barn det havde det godt. de var selv meget chokeret over det.

har været så ked af det siden igår, og været helt sikker på det skulle fjernes da jeg fik at vide det slet ikke var vokset. Men er self. meget glad nu, men også urolig indeni, og har svært ved at forstå det.

Det er godt nok også fantastik, stor tillykke med at du stadig skal være mor.

Anmeld

4. oktober 2010

Millzi

betiinsen skriver:

Hej piger

Igår var jeg til scanning ved en privat klinik, fordi jeg ønskede en tryghedsscanning. Det betalte jeg 700 kr for.

jeg var til en scanning da jeg var ca. 5+0 henne for at se om alt var som det skulle, og det var det.

Men valgte alligevel en tryghedscanning idag ca. 7+1. ( efter mine beregninger) Havde regnet med at se hjertelyd osv. men jordemoderen kunne se at det ikke var vokset siden 4+5, hun scannede mig udvendigt. Hun fortalte at jeg havde fået en MA og skulle have det fjernet.

Jeg måtte så tage til min læge i morges, hvor jeg blev videre sendt for at få det fjernet.

Da jeg kom til sønderborg sygehus vælger de lige at scanne mig for at være sikker. Og da jeg kommer ind og bliver scannet ( indefra) bliver der helt stille og der bliver kaldt ekstra læger til. Her fortæller de så at der er hjertelyd og alt er som det skal være. det bruger meget tid for at være sikre, og jeg beder dem hente min far som sad i venteværelset. Og den er god nok alt er fint er 6+5 dage henne.

Nu vil de havde fat i den jordemoder der scannede mig og fortalte at det var dødt inde i mig.

Er self. glad.. men også meget forvirret og sidder med en underlig fornemmelse.

Heldigvis alt er ok... Pyha en oplevelse du har været igennem... Håber da aldrig nogen sinde at nogen kommer ud for det samme, som du har været... Det må bare IKKE ske..!!!!!

De bedste ønsker fremover herfra

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Uuhhh... Sikke da en oplevelse! Så skete der alligevel noget godt Det er jeg rigtig glad for at høre.

Selvfølgelig er det rystende og følelsesmæssigt hårdt at gennemleve, men det er jo godt, at procedurerne bliver gennemgået dobbelt, så fejl af denne grove karakter bliver opdaget...

Tillykke med den fortsatte spire i maven

Anmeld

4. oktober 2010

Happiness

Det var da noget af en oplevelse!

Men hvor er det dejligt at den lille spir alligevel har det godt

Og du skal da helt klart søge om at få pengene retur på den der privatklinik! Mere princippet i det. Nu når du har haft det så forfærdeligt siden igår!

Men stort tillykke med at alt er som det skal være

Anmeld

4. oktober 2010

Laulund87

Hold da op! Kan godt forstå det er en underlig fornemmelse og følelse

Men hvor dejligt der er liv alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.