OMG... har aldrig i mit liv prøvet noget lignende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Miss.Sunshine

betiinsen skriver:

Ja du havde jo ret.. troede godt nok ikke selv på det og har svært ved det nu. er glad for sygehuset tager mig til en ekstra scanning om en uge

Ja og jeg er glad for at have ret.

Jeg vil ikke kalde mig synsk eller noget,men engang imellem ved jeg bare ting og det her var et af tilfældene. Var SÅ sikker på de tog fejl,men ville heller ikke bore mere i det end jeg gjorde i går.

Jeg har jo ingenting at ha det i

Held og lykke med baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

betiinsen

Og tak piger 1000 gange, i har været rigtig søde til at skrive til mig herinde både i medgang og modgang det har hjulpet meget.

Blev self. også ked at at jordemoderen har sagt det osv. og hvad der kunne være sket.. men ved alle kan begå fejl.. Synes dog hun skal vide hun har begået fejlen og synes egentligt også jeg skal have pengene igen.. hmm.. men vigtigst for mig er at bebs har det godt inde i maven.

Anmeld

4. oktober 2010

betiinsen

malenes skriver:

hold da op sikke en oplevelse

men dejlig at den lille spier i maven har det godt og at du lige blev scannet en ekstra gang

men jeg håber sku at denne scanning jordemoder giver jer jerrs penge tilbage og han hun giver jeg er orden unsskyldning

for sådan noget må ikke ske selvom at hun jo kun er et menneske

men kommer også til at tænke at du måske kunne have været gravid med tvillinger og så den ene måske er gået til og den kan være den hun har fanget på hendes scanner

bare en tanke som jeg fik

knus

ja der kan self. være noget om det.. Havde jeg slet ikke tænkt, men tror nu hun har gjort et eller andet forkert. Men skal jo til scanning om en uge så kan de tjekke op på det

Er helt bekymret for næste scanning, men det kan nok ikke undgåes lige nu...

Sønderborg sygehus mener klart at jordemoderen gjorde en fejl, at scanne mig udvendigt når jeg ikke var længere henne. de sagde at man fik klart det bedste resultat ved indvendig scanning indtil man var 10 uger henne.

Anmeld

4. oktober 2010

Kamelia

Åhhhh kæmpe tillykke, håber bare at alt nu forløber som det skal.

Det har da været noget af en tur gennem alle følelser!

Kamelia 

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

sikke da en oplevelse d uhar været igennem her - sidder her og er fuldstændig målløs over at læse det duhar været igennem. ved slet ikke hvad jeg ville gøre af mig selv hvis jeg fik sådan en besked som dig idag...

Men det er selvfølgelig super dejligt at alt alligevel er som det skal være - men kunne dog godt have været foruden oplevelsen igår.

Men stort tillykke endnu engang

Anmeld

4. oktober 2010

A&F

Tillykke!!!

Hvor er det dejligt, at babyen stadig er der, og det er altså en forfærdelig fejl den JM gjorde!. Men heldigvis er alt nu forhåbentligt som det skal være. Er virkelig glad på dine vegne

Anmeld

4. oktober 2010

Kats

betiinsen skriver:

tak allesammen.

Ja lægerne på sønderborg sygehus sagde også at hun skulle have scannet mig indvendigt, og de sagde også at det bare ikke var iorden det hun havde gjort. Hun kunne have sagt at hun kunne se sådan og sådan, men ikke bare sige fosteret er dødt, for det har det jo ikke været..

Men er self. bare vildt glad. Da jeg sad i bilen med min far vidste vi jo begge jeg skulle have det fjernet og at det bare skulle overståes, og sååååååååå ja, er alt så fint og vi kan køre glade hjem.. Det var en meget mærkelig oplevelse, og sidder stadig og tør ikke helt tro det.

Sygehuset har valgt at scanne mig om en uge igen, for at følge det hele og forhåbentligt gøre mig mere tryg.

Puha sikke en forskrækkelse.
... og hvor bliver jeg bare forarget !
Er glad for, at du nu er i gode hænder og at de følger dig! 
Held og lykke med det hele.

Anmeld

4. oktober 2010

VIPpigen

Nu har jeg ikke læst alle indlæg, men jeg forstår IKKE hun scanner dig uden på, når der er minimale chancer for at se noget så tidligt der. Vi var til scanning i 9 uge, og det var indvendig scanning, der var hjerteblink, og et lille spræl. Kom til scanning igen akut da jeg var i 12 uge (11+3) fordi jeg blødte, frygtede det værste, og hun scannede mig udenpå, hun kunne ikke se noget, men ville være helt sikker, for det var ikke sikkert de kunne finde den lille der, så hun scannede mig indvendig. Og POP..... Der var vores - ved vi nu - lille pige. Hun levede i bedste velgående selvom hun ikke kunne finde hende uden på maven, MEN hun var der.
Da jeg 5 dage senere er til NF, kan de sagtens finde hende uden på maven, men hun lå meget langt nede, og så vendte hun forkert i forhold til hvordan de skal måle nakkefold.

Jeg troede også løbet var kørt da jeg var 11+3, og de ikke kunne finde hende udenpå, men nogen gange skal de altså scanne indeni for at finde de små der gemmer sig.

GODT DU BLEV TJEKKET...

Anmeld

4. oktober 2010

Trine89

hold da op.. 

sikke da en omgang, og noget af en forskrækkelse.. 

men er da glad for at hører at der alligevel gemmer sig en lille guldklump der inde.  

Anmeld

4. oktober 2010

betiinsen

VIPpigen skriver:

Nu har jeg ikke læst alle indlæg, men jeg forstår IKKE hun scanner dig uden på, når der er minimale chancer for at se noget så tidligt der. Vi var til scanning i 9 uge, og det var indvendig scanning, der var hjerteblink, og et lille spræl. Kom til scanning igen akut da jeg var i 12 uge (11+3) fordi jeg blødte, frygtede det værste, og hun scannede mig udenpå, hun kunne ikke se noget, men ville være helt sikker, for det var ikke sikkert de kunne finde den lille der, så hun scannede mig indvendig. Og POP..... Der var vores - ved vi nu - lille pige. Hun levede i bedste velgående selvom hun ikke kunne finde hende uden på maven, MEN hun var der.
Da jeg 5 dage senere er til NF, kan de sagtens finde hende uden på maven, men hun lå meget langt nede, og så vendte hun forkert i forhold til hvordan de skal måle nakkefold.

Jeg troede også løbet var kørt da jeg var 11+3, og de ikke kunne finde hende udenpå, men nogen gange skal de altså scanne indeni for at finde de små der gemmer sig.

GODT DU BLEV TJEKKET...

Ja, det var også en stor fejl af jordemoderen at gøre, fortalte sønderborg sygehus. De sagde man aller tidligst måtte begynde at scanne udvendigt når man er 10 uger henne.

Men jeg vidste ikke bedre, og stolede på hun vidste hvad hun gjorde. Jeg spurgte hende også hvorfor hun scannede udenpå, men det sagde hun at de altid gjorde og at de havde nogle gode maskiner. Men gør nok at jeg får svært ved at stole på læger osv. bagefter men håber det ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.