OMG... har aldrig i mit liv prøvet noget lignende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

sabi1979

Sikke en forskrækkelse at få, men jeg er utrolig glad for at dit lille barn lever Held og lykke fremoverOg tillykke med at du stadig skal være mor

Knus Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

betiinsen

tak allesammen.

Ja lægerne på sønderborg sygehus sagde også at hun skulle have scannet mig indvendigt, og de sagde også at det bare ikke var iorden det hun havde gjort. Hun kunne have sagt at hun kunne se sådan og sådan, men ikke bare sige fosteret er dødt, for det har det jo ikke været..

Men er self. bare vildt glad. Da jeg sad i bilen med min far vidste vi jo begge jeg skulle have det fjernet og at det bare skulle overståes, og sååååååååå ja, er alt så fint og vi kan køre glade hjem.. Det var en meget mærkelig oplevelse, og sidder stadig og tør ikke helt tro det.

Sygehuset har valgt at scanne mig om en uge igen, for at følge det hele og forhåbentligt gøre mig mere tryg.

Anmeld

4. oktober 2010

kirsti

Nej hvor dejligt at der stadig er liv men hold da ferie en inkompetent jordmoder! det var da godt de dobbelttjekkede

Anmeld

4. oktober 2010

Mellepige

Tænk at sådan noget kan ske  og guskelov for at de tjekket en ekstra gang!

Er så GLAD på dine vegne, at den bette har det godt Det må ha været noget af en tur..

Masser af  herfra..

Anmeld

4. oktober 2010

Chewy

Ej, hvor er det vidunderligt!!! Næsten som taget ud af en film!! Nej, hvor er jeg glad på dine vegne og hvor skal hun da have det af vide hende jordmoderen.

Stort tillykke til jerOg find nu alt glæden frem igen og tør dine øjne

Anmeld

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

betiinsen skriver:

Hej piger

Igår var jeg til scanning ved en privat klinik, fordi jeg ønskede en tryghedsscanning. Det betalte jeg 700 kr for.

jeg var til en scanning da jeg var ca. 5+0 henne for at se om alt var som det skulle, og det var det.

Men valgte alligevel en tryghedscanning idag ca. 7+1. ( efter mine beregninger) Havde regnet med at se hjertelyd osv. men jordemoderen kunne se at det ikke var vokset siden 4+5, hun scannede mig udvendigt. Hun fortalte at jeg havde fået en MA og skulle have det fjernet.

Jeg måtte så tage til min læge i morges, hvor jeg blev videre sendt for at få det fjernet.

Da jeg kom til sønderborg sygehus vælger de lige at scanne mig for at være sikker. Og da jeg kommer ind og bliver scannet ( indefra) bliver der helt stille og der bliver kaldt ekstra læger til. Her fortæller de så at der er hjertelyd og alt er som det skal være. det bruger meget tid for at være sikre, og jeg beder dem hente min far som sad i venteværelset. Og den er god nok alt er fint er 6+5 dage henne.

Nu vil de havde fat i den jordemoder der scannede mig og fortalte at det var dødt inde i mig.

Er self. glad.. men også meget forvirret og sidder med en underlig fornemmelse.

HOLD DA OP!!! Det burde da slet ikke kunne ske!!!

Nu har jeg lige skrevet alt held og lykke i fremtiden til dig, i den anden tråd.

Ihhh sikken slutning på det hele. Hold op hvor fantastisk at den stadig hygger sig derinde.

Godt de opdagede det!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Valle81

Hold da helt kæft!!!

Fuck en vild historie.

undskylder sproget - men det er jo sindsygt.

Hjertelig tillykke:0) Det er jo fantastisk::0)

Anmeld

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

betiinsen skriver:

tak begge to. Ja men ku i ikke se de ikke havde tjekket mig inden, så havde de fjernet et barn det havde det godt. de var selv meget chokeret over det.

har været så ked af det siden igår, og været helt sikker på det skulle fjernes da jeg fik at vide det slet ikke var vokset. Men er self. meget glad nu, men også urolig indeni, og har svært ved at forstå det.

DET er klart. Sikken rutchetur du har været på

Anmeld

4. oktober 2010

Bruus

WOW! Ej, sikke en følelsesmæssig rutsjebanetur du har været igennem! Men sikken dejlig overraskelse at få alligevel Håber resten af din graviditet forløber perfekt.

Anmeld

4. oktober 2010

Papaya

Hej nu har jeg fulgt lidt med uden at skrive noget til dig, men det er da også noget af det vildeste jeg har hørt. Hold op hvor gør det helt ondt i maven at vide de skulle fjerne et foster som ikke fejler noget. Dejligt for dig at det hele er okay, jeg har  for dig siden jeg læste dit første indlæg. Nu kan du bare læne dig tilbage og tænke positivt, og alt held og lykke til dig og den lille spiren..

Kæmpe  og gode tanker herfra

/Prisana 34+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.