Okay ;) en mere - sodavand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

SaNiNa

Jeg drikker ikke særlig meget sodavand og slet ikke cola, men de få gange jeg drikker sodavand vil jeg helst have faxe kondi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kirle skriver:

uh elsker champagne! Så den fra årstiderne kunne jeg godt være til fals for! Den skal jeg da prøve Må jo nok erkende, kom det fra den lidt kedelige småbørns mor, at Asti har jeg ikke prøvet endnu Så jeg ved ikke om det er noget for mig. Lidt pinligt ja *fnis*

Jeg elsker også champange Jeg er ikke så meget for alkohol dog. Derfor er Asti godt, hvis man ikke lige vil være stiv eller noget, der er ikke så meget i.

MEN - endnu bedre, så er der én champange - alkoholfri, som man kan få i sverige, som rent faktisk smager 'rigtigt', selvom det er alkoholfri. Det kan jeg godt lide. Så kan man drikke igennem, når man er til fest, UDEN at blive fuld yay...

Men asti er godt til en tøseaften. absolut...

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kirle skriver:

Den mest koffeinholdige lovlige drik i DK http://www.mountaindew.com/

Hehe... Lyder ikke godt Men sikkert populært hos teenagere og truckere...

Anmeld

4. oktober 2010

Chalala85

Min ynglings er Faxe Kondi Light... LOVE IT!! Kan godt drikke cola, men så skal det være Zero.. Men kun hvis det ikke er Faxe Kondi Light

Anmeld

4. oktober 2010

JulieE

Jeg er helt klarttil Cola  og så en faxe kodi slet ikke af vejen heller!!

men altså den bedte sodavand jeg har fået, var da vi var i NZ. Der introducerede Lars (og hans søster) mig for L&P. Mums!!!!!!

Anmeld

4. oktober 2010

FrkLarsen

Jeg ELSKER cola, men har en anden fortrukken, nemlig PEPSI  

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Zafir skriver:

Hehe... Lyder ikke godt Men sikkert populært hos teenagere og truckere...

Og min kæreste når Cola ikke er nok efter en hård nat med Tjalfe

Anmeld

4. oktober 2010

Maja88

jeg burde nok ikke drikke så meget sodavand her undermin graviditet, men jeg elsker at blande cola med fanta... altså halv halv. ellers så hehe kan jeg godt lide rød sodavand... drak jeg meget i starten da jeg havde kvalme

Anmeld

4. oktober 2010

mor_sabina

Jeg er vild med pepsi max, men den skal man pludeselig passe på med som gravid jo men lige i tiden er det surt som jeg bare MÅ have så mirinda lemon eller sweppes? det er min favorit.

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Jeg drikker lige hvad jeg har lyst til bare det ikke er light. Men for det meste er det Cola. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.