Okay ;) en mere - sodavand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kirle skriver:

Jeg vil faktisk til enhver tid helst ikke drikke sodavand (eller mælk for den sags skyld). Jeg foretrækker juice eller dernæst saftevand. Vand bliver der drukket mest af herhjemme. Te og kaffe drikker jeg en kop af om dagen.

Uhh... Blev introduceret til sådan en 'champange' agtig ting, fra årstiderne. Som var ren saft med bobler i. Som man køber fra årstiderne i en champangeflaske. Det er mega lækkert og ikke sukret... Men det koster 35 kr flasken  Når man køber 6 stks... Men det koster Asti jo også hehe... Men så igen, vil man så ikke hellere drikke Asti? fnis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Den bedste sodavand for mig er en Mountain Dew  Men jeg er nu ret ligeglad, det er alligevel sjældent jeg drikker det

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Mumto3 skriver:

Hov du glemte en kategori i din afstemning: Drikker aldrig cola (var det ikke det du gerne ville vide?)

Ihvertfald drikker jeg aldrig cola, og i det hele taget meget sjældent sodavand. Min mand tilgengæld tyller den ene 1½ L ned efter den anden.

Der er jo de andre svar muligheder til jer? At man har en anden foretrukken sodavand?

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Jeanne skriver:

Den bedste sodavand for mig er en Mountain Dew  Men jeg er nu ret ligeglad, det er alligevel sjældent jeg drikker det

Was ist das????

Anmeld

4. oktober 2010

Mumto3

Zafir skriver:

Der er jo de andre svar muligheder til jer? At man har en anden foretrukken sodavand?

Nå, dumpap her var bare ikke så hurtig.

Jeg læste den svarmulighed som  at man ind i mellem drak cola, men helst ville have noget andet. men os der aldrig drikke cola kan selvfølgelig også bruge den kategori!

Anmeld

4. oktober 2010

Nadia&Daniel

Faxe Kondi ligger nr. 1 hjemme hos os - så Coca Cola (men kan godt "nøjes" med danskvand med citrus)

Anmeld

4. oktober 2010

piadas

Jeg har stemt på den øverste. Jeg ELSKER cola, men det skal være light, så bilder jeg mig selv ind, at det er sundere end almindelig cola! 

Meeen så får man jo bare aspartam i stedet for, og hvad det gør ved kroppen, er der jo ingen, der ved, men indtil videre glider det godt nok ned, så fred være med det, tænker jeg! Der er sgu så meget, man ikke må spise og drikke, hvis man spørger de kloge!

Helst coca cola light eller harboe light. Pepsi Max er jeg ikke så vild med, men det kan da godt ryge ned i mangel af bedre!

Først og fremmest er det dog vand, jeg drikker. Der ryger nok mellem 3 og 4 liter ned dagligt, men til aften er jeg som regel ved at være træt af vand, så der drikker jeg ofte et glas cola light!

Anmeld

4. oktober 2010

Mathilde

Jeg drikker uden tvivl mest pepsi max, men jeg synes også godt om Fanta zero eller Squash light.

Anmeld

4. oktober 2010

FrkT

Cola er klart min foretrukne sodavand. Coca Cola Zero helst. Og IKKE billig-mærker (føj føj føj ).

Anmeld

4. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
Zafir skriver:

Was ist das????

Den her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.