Okay ;) en mere - sodavand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Low

Jeg bryder mig ikke så meget om cola men jeg kan godt drikke det hvis det er det eneste der er men jeg er helt vild med Faxe Kondi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

DK

Jeg plejer at sværge til Cola Zero, og hvis man ikke kunne få det så alm. cola. Jeg kan ikke lide andre cola light produkter. Da jeg først var vant til cola zero og så smagte en "rød" cola så var den jo dælme så sød at det smagte ligesom sirup.

Nu hvor jeg er gravid er det jo no go med light, så nu drikker jeg den "røde" cola. Jeg har vænnet mig til smagen igen.

Lige pt. er jeg dog inde i en meget underlig periode hvor jeg bare er helt vild efter Nikolines appelsinsodavand!!?? Det plejer jeg aldrig at drikke og jeg bebrejder KLART Bimmeren! Jeg glæææder mig dog til at komme tilbage til min Cola Zero. Mums, det er nu det bedste!!

Anmeld

4. oktober 2010

ekzunz

Malonde1985 skriver:

Min yndlingssodavand er Schweppes Lemon

Bryder mig ikke om cola!! Og drikker det KUN hvis der absolut ikke er andet at drikke i nærheden

Schweppes lemon drikker man da kun hvis den er blandet godt og grundigt op med gin.....

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeanne skriver:

Den her

Har aldrig set den der... Mmm... Den er da ikke dansk, vel?

Anmeld

4. oktober 2010

Dot D

Drikker ALDRIG cola, kan ikke lide det... Det gør ondt i mine tænder.... Men kan godt lide feks Sweppes Lemon og uhmmm abrikos

Anmeld

4. oktober 2010

Kats

Drikker aldrig cola.
Og drikker i det hele taget sjældent sodavand, da jeg er lidt "miljøskadet"
- så helst ikke for meget drikkelse med lav pH værdi, da det er hårdt for tænderne...

Men hvis det nu skal være så er det Squash, Faxe kondi, eller Nikolines Hyldeblomst sodavand.

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Zafir skriver:

Uhh... Blev introduceret til sådan en 'champange' agtig ting, fra årstiderne. Som var ren saft med bobler i. Som man køber fra årstiderne i en champangeflaske. Det er mega lækkert og ikke sukret... Men det koster 35 kr flasken  Når man køber 6 stks... Men det koster Asti jo også hehe... Men så igen, vil man så ikke hellere drikke Asti? fnis...

uh elsker champagne! Så den fra årstiderne kunne jeg godt være til fals for! Den skal jeg da prøve Må jo nok erkende, kom det fra den lidt kedelige småbørns mor, at Asti har jeg ikke prøvet endnu Så jeg ved ikke om det er noget for mig. Lidt pinligt ja *fnis*

Anmeld

4. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg elsker og forguder GINGER ALE! Men kan da godt lide Cola ind imellem. Men køber det kun når manden har lyst.

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Zafir skriver:

Was ist das????

Den mest koffeinholdige lovlige drik i DK http://www.mountaindew.com/

Anmeld

4. oktober 2010

Jibbe

Cola et favoritten herhjemme. Coca Cola

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.