Okay ;) en mere - sodavand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange af jer drikker Cola???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.426 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Godt, - nogen skrev faktisk at de slet ikke drikker COLA!!  Undskyld at jeg ikke regnede med at der var nogen af jer, men det gør så også at jeg blev nysgerrig nok til endnu et spørgsmål:

HVOR MANGE DRIKKER OVERHOVEDET COLA?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

dorthemus

Coca Cola forever

...men er også lidt utro med squash og spanskvand

Anmeld

4. oktober 2010

ekzunz

Jeg drikker stort set kun cola - Pepsi Max. Men jeg kan også sagtens drikke Carlsberg Sport,  Faxe Kondi og andre sodavand, men det er kun hvis der ikke er noget cola jeg kan li.

Hvis der bliver serveret fx. appelsinsodavand eller Harboe Cola, så vil jeg hellere ha' et glas vand

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Jeg vil faktisk til enhver tid helst ikke drikke sodavand (eller mælk for den sags skyld). Jeg foretrækker juice eller dernæst saftevand. Vand bliver der drukket mest af herhjemme. Te og kaffe drikker jeg en kop af om dagen.

Anmeld

4. oktober 2010

Ryberg

COOOOLAAAAAAA MMMHHHH..... I WANT.... I NEED...

Skål i cola

Anmeld

4. oktober 2010

Malonde1985

Min yndlingssodavand er Schweppes Lemon

Bryder mig ikke om cola!! Og drikker det KUN hvis der absolut ikke er andet at drikke i nærheden

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

ale andet end cola... på nær lige tonic....

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Malonde1985 skriver:

Min yndlingssodavand er Schweppes Lemon

Bryder mig ikke om cola!! Og drikker det KUN hvis der absolut ikke er andet at drikke i nærheden

kan ikke være mere enig

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Måske skulle jeg også lige uddybe mit eget svar

COCA COLA - hvis jeg skal have sodavand. hvis jeg fx er et sted, hvor man kun kan få pepsi, så drikker jeg 7up eller kondi vand. En sjælden gang Nikoline Appelsin

Hvis jeg har lyst til sodavand, men ikke syntes at kalorierne tillader det (det meste af tiden), så drikker jeg danskvand med citrus. Det skal dog helst være de billige, for jeg syntes virkelig at ramløse og den slags, er MEGA kedelige at drikke. Dem og deres 'blid brus'. Næææ hvis der skal være bobler i, så skal det gerne sprøjte udover det hele, når jeg åbner den (jeg bliver som regel spulet til i bilen!!! Når jeg åbner sådan en halvliters fætter, til gengæld smager de bedst hehe)...

Anmeld

4. oktober 2010

Mumto3

Zafir skriver:

Godt, - nogen skrev faktisk at de slet ikke drikker COLA!!  Undskyld at jeg ikke regnede med at der var nogen af jer, men det gør så også at jeg blev nysgerrig nok til endnu et spørgsmål:

HVOR MANGE DRIKKER OVERHOVEDET COLA?

Hov du glemte en kategori i din afstemning: Drikker aldrig cola (var det ikke det du gerne ville vide?)

Ihvertfald drikker jeg aldrig cola, og i det hele taget meget sjældent sodavand. Min mand tilgengæld tyller den ene 1½ L ned efter den anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.