twinboys skriver:
Nå nå nå jamen løbe efter kl. 21 om aftenen synes jeg er for sent.. det er for mørkt...
Majbritt
Søde Majbritt.
Nu kender jeg dig jo ikke privat, men mon du kan presse et løb ind efter arb og før aftensmaden ell efter aftensmaden??
Det er simpelthen guld værd og som de andre skriver, er det bare om at få skoene købt og komme igang.
For mig handler det om prioritering. Jeg prioritere mit løb meget højt. Det er min tid. Min... Vi har 3 drenge der stormer til fodbold, kampe, venner, en mand der træner hunde og sin egen, konkurrencer og er til tider på arb i udlandet. Men jeg vil ikke "bare" være hende kvinden, der skal sørge for at holde alle tråde samlet. Jeg vil også gøre noget. Gøre noget for mig selv. Og det er mit løb.
Nu har jeg været skadet og er efterhånden blevet en del følsom, smådepri og doven. Jeg er total træt og mangler virkelig energi til bare at kunne overskue de mest simple ting. Det er pga jeg ikke løber pga skaden. Jeg har virkelig behov for at løbe. Det giver mig energi, velvære og overskud. og ikke mindst kærlighed til mig selv.
Majbritt... Det er det hele værd...
Knus Kloster
Anmeld