Løber du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

LotteN

SpunkenJo skriver:

Den vinkel havde jeg ikke lige haft på !!!

ud med mig og køb nye sko! Tror jeg nok lige

hehe, nej det er jo lige det - godt jeg kunne give dig "den vinkel" så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

SpunkenJo

LotteN skriver:

hehe, nej det er jo lige det - godt jeg kunne give dig "den vinkel" så

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

LotteN skriver:

ja majbritt, jeg vil give hende den anden ret - bare på med skoene og igang - vejret er ingen hindring: det findes ike dårligt vejr, kun dårlig påklædning

EJ, sne og frost er ikke så sjovt. Men efterårsvejret kan du nu sagtens bevæge dig ud i uden de store problemer - jeg var ude og løbe idag i regnvejr

Nå nå nå jamen løbe efter kl. 21 om aftenen synes jeg er for sent.. det er for mørkt...

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

Før ulykken meget , nu skal mine børn være meget kede af det før jeg løber = har mere ondt end normalt bagefter

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

twinboys skriver:

Nå nå nå jamen løbe efter kl. 21 om aftenen synes jeg er for sent.. det er for mørkt...

Majbritt

Det er lidt sent ja, men man sover så dejligt bagefter

Og selvom det er mørkt, kan man jo vælge sin rute udfra gadebelysningen. Man kan/skal jo også bare tage nogle lygter på sig, hvis man er bange for at blive påkørt af cykel/knallert/bil.

Din krop vil elske dig for det. Og det samme vil din familie. For af en eller anden grund giver en løbetur mere overskud i en presset og trættende hverdag

Anmeld

3. oktober 2010

Kloster

twinboys skriver:

Majbritt

Søde Majbritt.

Nu kender jeg dig jo ikke privat, men mon du kan presse et løb ind efter arb og før aftensmaden ell efter aftensmaden??

Det er simpelthen guld værd og som de andre skriver, er det bare om at få skoene købt og komme igang.

For mig handler det om prioritering. Jeg prioritere mit løb meget højt. Det er min tid. Min... Vi har 3 drenge der stormer til fodbold, kampe, venner, en mand der træner hunde og sin egen, konkurrencer og er til tider på arb i udlandet. Men jeg vil ikke "bare" være hende kvinden, der skal sørge for at holde alle tråde samlet. Jeg vil også gøre noget. Gøre noget for mig selv. Og det er mit løb.

Nu har jeg været skadet og er efterhånden blevet en del følsom, smådepri og doven. Jeg er total træt og mangler virkelig energi til bare at kunne overskue de mest simple ting. Det er pga jeg ikke løber pga skaden. Jeg har virkelig behov for at løbe. Det giver mig energi, velvære og overskud. og ikke mindst kærlighed til mig selv.

Majbritt... Det er det hele værd...

Knus Kloster

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Jeg løber ikke, men spiller håndbold 2 gange om ugen plus kamp hver weekend

Anmeld

3. oktober 2010

NoName

synes efterhånden at alle jeg kender bruger løb som motionsform, så kunne være sjovt at se hvor mange herinde der løber....?

hi hi hi du mangler en svarmulighed...

KUN hvis der er nogen efter mig.....

men har svaret nej, det er ikke mig.... jeg kan ikke finde ud af at løbe

Anmeld

3. oktober 2010

Mor til L&S

Jeg har stemt blankt da jeg i morgen starter op på I form´s løbeprogram... Spændt på hvordan det kommer til at gå

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Kloster skriver:

Søde Majbritt.

Nu kender jeg dig jo ikke privat, men mon du kan presse et løb ind efter arb og før aftensmaden ell efter aftensmaden??

Det er simpelthen guld værd og som de andre skriver, er det bare om at få skoene købt og komme igang.

For mig handler det om prioritering. Jeg prioritere mit løb meget højt. Det er min tid. Min... Vi har 3 drenge der stormer til fodbold, kampe, venner, en mand der træner hunde og sin egen, konkurrencer og er til tider på arb i udlandet. Men jeg vil ikke "bare" være hende kvinden, der skal sørge for at holde alle tråde samlet. Jeg vil også gøre noget. Gøre noget for mig selv. Og det er mit løb.

Nu har jeg været skadet og er efterhånden blevet en del følsom, smådepri og doven. Jeg er total træt og mangler virkelig energi til bare at kunne overskue de mest simple ting. Det er pga jeg ikke løber pga skaden. Jeg har virkelig behov for at løbe. Det giver mig energi, velvære og overskud. og ikke mindst kærlighed til mig selv.

Majbritt... Det er det hele værd...

Knus Kloster

Hejsa jeg kan ikke mellem arbejde og aftensmad da jeg faktisk flyver afsted til sport med drengene og selv afsted 3 gange i ugen...

Men jeg vil i gang efter sæsonen med zumba og gymnastik

Lige nu er zumba bare vildtr vigtigt for mig...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.