Løber du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

SpunkenJo

twinboys skriver:

Tusind tak vil glæde mig til foråret

Hvorfor vente??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mathilde

LotteN skriver:

uha, som aktiv løbende får jeg jo helt ondt i fødderne af at høre du bare bruger alm. sko

Det er det den aller VIGTIGSTE ting der bare er i orden når der er tale om løb. Fodtøjet betyder alting - det er offest fodtøjet der kan have skyld i skader... så afsted til en sportsbutik med dig - det er dyrt, men vigtigt!

og ja, min datter elsker også at sidde i løbevognen - kan dog ikke latid have hende med, da mine løbeture er lidt for lange til hendes tålmodighed

Ja jeg tænker også, at det er rigtig vigtigt! For det er ikke rart i et par alm adidas kondisko med helt flad og hård bund så forsvinder lysten altså!

Så ja, jeg må jo nok indse, at det koster lidt penge. Babyjogger har vi heller ikke, men de kan da findes brugt

Anmeld

3. oktober 2010

SussieThyssen

Jbk skriver:

synes efterhånden at alle jeg kender bruger løb som motionsform, så kunne være sjovt at se hvor mange herinde der løber....?

Nix...har aldrig løbet andet end når jeg absolut skulle. Min krop har aldrig været bygget til løb. Til gengæld, så har jeg gået og vandret meget, mens jeg kunne. 30 km´s vandretur i mine unge dage var ingen ting at snakke om.
Men nu er alt det slut efter mine hofter er stået af
Nu kan jeg dårligt gå 500m uden at jeg ligger lig næste dag.
Men jeg savner mine lange gåture med hunden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

SpunkenJo skriver:

Hvorfor vente??

Kan kun løbe om aftenen og vi går den mørke tid i møde og de glatte veje... så nyder mine zumba timer i efteråret og vinteren

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

twinboys skriver:

Kan kun løbe om aftenen og vi går den mørke tid i møde og de glatte veje... så nyder mine zumba timer i efteråret og vinteren

Majbritt

Det er delvfølgelig ikke godt at løbe i frostvejr med glatte veje, men efteråret er og foråret er de bedste årstider at løbe på. Der er dejlig frisk luft og ikke for varmt. Der er flotte farver og man får frigivet så mange skønne endorfiner der kan modvirke en evt. Vintermuthed (måske endda vinterderpression, hvem ved?)

kan stærk anbefale dig at starte STRAKS! Evt. Ligge low i vintermånederne med is og sne, og så igang igen til marts....

prioritet et par fede løbesko du bare glæder dig til at tage i brug. Det kan motivere ENORMT!! - ligesom dejlig musik i ørerne kan

go fornøjelse

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

Mathilde skriver:

Ja jeg tænker også, at det er rigtig vigtigt! For det er ikke rart i et par alm adidas kondisko med helt flad og hård bund så forsvinder lysten altså!

Så ja, jeg må jo nok indse, at det koster lidt penge. Babyjogger har vi heller ikke, men de kan da findes brugt

ja, sko er de vigtige.
Ind i en skobukti og op på et løbebånd og få den helt rigtige sko til dig...

Ja, vi har købt vores løbevogn på nettet brugt og det ses overhovedet ikke på den. Ikke fordi vi får den brugt så emget, men bare at have den, når det er nødvendigt er godt nok

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

twinboys skriver:

Majbritt

ja majbritt, jeg vil give hende den anden ret - bare på med skoene og igang - vejret er ingen hindring: det findes ike dårligt vejr, kun dårlig påklædning

EJ, sne og frost er ikke så sjovt. Men efterårsvejret kan du nu sagtens bevæge dig ud i uden de store problemer - jeg var ude og løbe idag i regnvejr

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

LotteN skriver:

ja majbritt, jeg vil give hende den anden ret - bare på med skoene og igang - vejret er ingen hindring: det findes ike dårligt vejr, kun dårlig påklædning

EJ, sne og frost er ikke så sjovt. Men efterårsvejret kan du nu sagtens bevæge dig ud i uden de store problemer - jeg var ude og løbe idag i regnvejr

Tjotjal enig, der

der findes jo i princippet ikke dårligt vejr... Bare dårligt udstyr
- og er der noget man ikke ska gå ned på, er det udstyr!!

Knus Jo

Anmeld

3. oktober 2010

LotteN

SpunkenJo skriver:

Tjotjal enig, der

der findes jo i princippet ikke dårligt vejr... Bare dårligt udstyr
- og er der noget man ikke ska gå ned på, er det udstyr!!

Knus Jo

ja og når man ikke betaler noget for at dyrke sporten, må man jo bruge pengene på udstyr

Anmeld

3. oktober 2010

SpunkenJo

LotteN skriver:

ja og når man ikke betaler noget for at dyrke sporten, må man jo bruge pengene på udstyr

Den vinkel havde jeg ikke lige haft på !!!

ud med mig og køb nye sko! Tror jeg nok lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.