Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
synes efterhånden at alle jeg kender bruger løb som motionsform, så kunne være sjovt at se hvor mange herinde der løber....?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen Eva... HVad skal jeg dog skrive.....
Ville gerne løbe 4-5 gange om ugen og kommer også op på det igen, men pga min skade, løber jeg ganske få hundrede meter for at opbygge og kun 1-2 gange om ugen nu.
Men ja jeg vil løbe..... OG gerne laaaangt
Knus Kloster
Jeg har gjort det tidligere, men jeg kan ikke løbe mere. Så når jeg skal have motion bliver det på motionscyklen, men det kan jeg heller ikke holde til særligt længe....max et par minutter af gangen.
Så tjaa jeg kommer vist aældrig i god form
Nej men ville gerne... men hvordan kommer man godt i gang med det...???
Majbritt
Har svaret ja, flere gange om ugen. Men det er ikke på den måde du mener, tror jeg. Jeg løber på løbebånd når jeg er i fitnesscenter. Men jeg har slet ikke kondi til at løbe ret meget, så det er mest powerwalk og så lidt løb af og til. Men jeg prøver så godt jeg kan....
twinboys skriver: Nej men ville gerne... men hvordan kommer man godt i gang med det...??? Majbritt
Gå ind og google løb og kom godt i gang...der er masser af gode sider med en masse gode råd.
Jeg gjorde bare det at jeg startede med at gå et minut og løbe et og så langsomt løbe mere og mere og det har virket for mig.
Du kommer til at elske det..
Hej Hej.
Du skla få lavet en løbetest i en sportsbutik og købe nogle løbesko, der passer til din løbestil også løber du
Det er forskelligt om folk "bare" løber ell man løber efter løbeprogrammer. Jeg er tilhænger af løbeprogrammer og kan klart anbefale dig www.iform.dk og under begynderprogram på 5 km - hvis du er helt nybegynder. Det er et godt program.
VH Kloster
jeg har løbet meget tidligere... 11 km hver anden dag! Men jeg har skader i begge knæ og kan derfor ikke løbe længere
Ja jeg løb for nogle år siden ..
Men nu.. nej nu løber jeg sku kun hvis jeg er ved at blive kørt over og skal flygte for mit liv, eller hvis der er nogen efter mig.. =)
Det sker HELDIGVIS ikke så tit - for kondien er ikke hvad den har været og slet ikke med stor mave på nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128