bliver skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Lotus86

flower skriver:

jeg kan vågne op midt nat med kvalme. selv om jeg har drømt noget helt andet. men har også drømt at jeg var gravid

Nu skal jeg ikke kunne sige det, men jeg tror nu ikke at det ligefrem er et symptom, at man drømmer at man er gravid..

Og igen, det med kvalme, yees, den har jeg også haft, jeg tror næsten ikke der er nogle symptomer kroppen ikke kan udsætte en for, selvom man ikke er gravid.

Men som flere af de andre siger, så kan det jo godt være at du bare er længe om at danne Hcg, jeg synes bare du skal passe på med at blive for begejstret over alle de gode historier, for man bliver bare så forfærdeligt skuffet hvis det så viser sig ikke at være noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

lykke mus

npn skriver:

Nu skal jeg ikke kunne sige det, men jeg tror nu ikke at det ligefrem er et symptom, at man drømmer at man er gravid..

Og igen, det med kvalme, yees, den har jeg også haft, jeg tror næsten ikke der er nogle symptomer kroppen ikke kan udsætte en for, selvom man ikke er gravid.

Men som flere af de andre siger, så kan det jo godt være at du bare er længe om at danne Hcg, jeg synes bare du skal passe på med at blive for begejstret over alle de gode historier, for man bliver bare så forfærdeligt skuffet hvis det så viser sig ikke at være noget.

regner heller ikke med det. men syndes bare min krop opføre sig ret underligt. har hals brand lige nu

Anmeld

4. oktober 2010

Happiness

Var ret sikker på at jeg var gravid denne gang. Havde mange symptomer; kvalme, hovedpine, niv i underliv og ømme bryster... Jeg gik 4 dage over tid...

Men jeg var altså ikke gravid. Det var indbildte symptomer, selv om jeg faktisk ikke tænkte på baby særlig tit!

Bare så du ikke får for høje forventninger! Men det kan jo være at du er heldig

Anmeld

4. oktober 2010

lykke mus

MaybeMe skriver:

Var ret sikker på at jeg var gravid denne gang. Havde mange symptomer; kvalme, hovedpine, niv i underliv og ømme bryster... Jeg gik 4 dage over tid...

Men jeg var altså ikke gravid. Det var indbildte symptomer, selv om jeg faktisk ikke tænkte på baby særlig tit!

Bare så du ikke får for høje forventninger! Men det kan jo være at du er heldig

ja nu må vi se om min mens kommer om 2 dage for vis den ikke gør så er det anden måned uden mens

Anmeld

4. oktober 2010

Lotus86

flower skriver:

ja nu må vi se om min mens kommer om 2 dage for vis den ikke gør så er det anden måned uden mens

Hvornår er du stoppet på p-piller?

Og hvis du ikke snart får din menstraution, så ville jeg nok smutte en tur til lægen, for så kan der jo være noget andet galt, som gør at den ikke kommer.

Anmeld

4. oktober 2010

lykke mus

npn skriver:

Hvornår er du stoppet på p-piller?

Og hvis du ikke snart får din menstraution, så ville jeg nok smutte en tur til lægen, for så kan der jo være noget andet galt, som gør at den ikke kommer.

det er to år siden :=)

Anmeld

4. oktober 2010

Lotus86

flower skriver:

det er to år siden :=)

Ja så kan det jo i hvert fald nok ikke være det...

Anmeld

4. oktober 2010

lykke mus

npn skriver:

Ja så kan det jo i hvert fald nok ikke være det...

nogen ideer til hvordan halsbrand går væk har drukked en masse mælk men det hjælper ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.