bliver skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
37 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

lykke mus

hej. jeg er ved at blive vanvittig min mave er voksed og mine bryster spænder sommetider. jeg har taget en test idag men den er negativdet her den 6 er det en måned siden min mens skulle være kommet. det vil sige jeg skal hvae mens den 6 men fik det jo ikke i september. men alle de teste jeg har taget er negative. og da jeg var ved læge for 14 dage side og hun tog en test var den negativ... hvad sker der med min krop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

twinboys

Underligt...

Håber snart at du kan se to streger...

Sender her lidt baby støv...

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

lykke mus

twinboys skriver:

Underligt...

Håber snart at du kan se to streger...

Sender her lidt baby støv...

Majbritt

mange tak. stiger hcg vis det er graviditet uden for livmoderen?? for jeg har ikke kunne få en positiv test. så vis jeg er gravid skal den jo vise at jeg er det,,,

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

flower skriver:

mange tak. stiger hcg vis det er graviditet uden for livmoderen?? for jeg har ikke kunne få en positiv test. så vis jeg er gravid skal den jo vise at jeg er det,,,

Åhhhh det ved jeg ikke søde brugte ikke disse teste da jeg drømte om børn... og nu er mine 7år og vi skal ikke have flere så godt spørgsmål, så jeg må være dig svar skyldig...

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

lykke mus

twinboys skriver:

Åhhhh det ved jeg ikke søde brugte ikke disse teste da jeg drømte om børn... og nu er mine 7år og vi skal ikke have flere så godt spørgsmål, så jeg må være dig svar skyldig...

Majbritt

jeg drømmer også om børn

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

flower skriver:

jeg drømmer også om børn

Kan jeg godt forstå... hvor længe har i prøvet...

Anmeld

3. oktober 2010

lykke mus

twinboys skriver:

Kan jeg godt forstå... hvor længe har i prøvet...

ikke længe

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

flower skriver:

ikke længe

Den skal nok komme søde... tålmodighed søde og tænk på noget andet så pludselig er den der...

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

lykke mus

twinboys skriver:

Den skal nok komme søde... tålmodighed søde og tænk på noget andet så pludselig er den der...

Majbritt

det ved vi. men vi undre os bare over min mave er blivet lidt større og brysterne spænder

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

flower skriver:

det ved vi. men vi undre os bare over min mave er blivet lidt større og brysterne spænder

Ja forstår jeg godt, tag en test om nogle dage... prøv onsdag måske der så kommer en ekstra steg på testen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.