Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Ja forstår jeg godt, tag en test om nogle dage... prøv onsdag måske der så kommer en ekstra steg på testen
Ja forstår jeg godt, tag en test om nogle dage... prøv onsdag måske der så kommer en ekstra steg på testen
tja fik ikke min mens sidste måned så vis jeg var burde jeg vel kun have tested positiv sidste måned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
flower skriver: tja fik ikke min mens sidste måned så vis jeg var burde jeg vel kun have tested positiv sidste måned
Den kan jo godt hoppe over...
Men prøv onsdag så skal jeg nok krydse fingre for dig...
Majbritt
twinboys skriver: Den kan jo godt hoppe over... Men prøv onsdag så skal jeg nok krydse fingre for dig... Majbritt
ok
Tjaa ikke nødvendigvis....jeg var 8-9 uger henne med min søn, før en graviditetstest viste positiv. men vil så også påpege at dette her hører til sjældenhederne
Carina1977 skriver: Tjaa ikke nødvendigvis....jeg var 8-9 uger henne med min søn, før en graviditetstest viste positiv. men vil så også påpege at dette her hører til sjældenhederne
så du mener der godt kan være en chance
flower skriver: så du mener der godt kan være en chance
Ja en meget mikroskobisk chance....synes da i hvert fald det lyder underligt at din mave er vokset. Er du normalt en meget slank pige?
Carina1977 skriver: Ja en meget mikroskobisk chance....synes da i hvert fald det lyder underligt at din mave er vokset. Er du normalt en meget slank pige?
hva da ??
Med mine de 2 første fik værken mig eller lægen en positiv test
Faktisk kom jeg til undersøgelse for barnløshed med nr 1 og der opdagede de jeg var 9 uger henne , og jeg havde haft mens
Så vent et par dage og test igen
jeg må jo vente og se syndes bare jeg har mange symtomper på graviditet men har taget 23 teste med negative så bliver man jo næsten overbevist om at man ikke er .. men i mener jo der kan være en chance ska ha mens om tre dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128