bliver skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

lykke mus

twinboys skriver:

Ja forstår jeg godt, tag en test om nogle dage... prøv onsdag måske der så kommer en ekstra steg på testen

tja fik ikke  min mens sidste måned så vis jeg var burde jeg vel kun have tested positiv  sidste måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

twinboys

flower skriver:

tja fik ikke  min mens sidste måned så vis jeg var burde jeg vel kun have tested positiv  sidste måned

Den kan jo godt hoppe over...

Men prøv onsdag så skal jeg nok krydse fingre for dig...

Majbritt

Anmeld

3. oktober 2010

lykke mus

twinboys skriver:

Den kan jo godt hoppe over...

Men prøv onsdag så skal jeg nok krydse fingre for dig...

Majbritt

ok

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

flower skriver:

Tjaa ikke nødvendigvis....jeg var 8-9 uger henne med min søn, før en graviditetstest viste positiv. men vil så også påpege at dette her hører til sjældenhederne

Anmeld

3. oktober 2010

lykke mus

Carina1977 skriver:

Tjaa ikke nødvendigvis....jeg var 8-9 uger henne med min søn, før en graviditetstest viste positiv. men vil så også påpege at dette her hører til sjældenhederne

så du mener der godt kan være en chance

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

flower skriver:

så du mener der godt kan være en chance

Ja en meget mikroskobisk chance....synes da i hvert fald det lyder underligt at din mave er vokset. Er du normalt en meget slank pige?

Anmeld

3. oktober 2010

lykke mus

Carina1977 skriver:

Ja en meget mikroskobisk chance....synes da i hvert fald det lyder underligt at din mave er vokset. Er du normalt en meget slank pige?

hva da ??

Anmeld

3. oktober 2010

isimaven

jeg sprang en menstruation over måneden inden jeg blev gravid så det var først da jeg var 1 1/2 måned over tid at de dejlige 2 streger kom frem på testen... Lægen kunne ikke forklare det og jeg havde tydeligvis også ægløsning alligevel for nu er jeg 32 uger henne med termin d. 29.11 2010.
Så lad os da bare håbe at din krop driller dig lidt her lige inden testen viser positiv

knus fra mig

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

Med mine de 2 første fik værken mig eller lægen en positiv test

Faktisk kom jeg til undersøgelse for barnløshed med nr 1 og der opdagede de jeg var 9 uger henne , og jeg havde haft mens

Så vent et par dage og test igen

Anmeld

3. oktober 2010

lykke mus

jeg må jo vente og se syndes bare jeg har mange symtomper på graviditet men har taget 23 teste med negative så bliver man jo næsten overbevist om at man ikke er .. men i mener jo der kan være en chance  ska ha mens om tre dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.