bliver skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

lykke mus

har heller ikke haft æl da jeg har tested hver anden tredje dag men ingen postive æl test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Lotus86

Altså kroppen kan jo præstere mange ting når man brændende ønsker at blive gravid, så det kan jo desværre sagtens være det. Det sker jo at man springer en menstraution over, og man er meget tilbøjelig til at se symptomer, som måske i virkeligheden ikke er der, når man ønsker det så meget..

Anmeld

4. oktober 2010

lykke mus

npn skriver:

Altså kroppen kan jo præstere mange ting når man brændende ønsker at blive gravid, så det kan jo desværre sagtens være det. Det sker jo at man springer en menstraution over, og man er meget tilbøjelig til at se symptomer, som måske i virkeligheden ikke er der, når man ønsker det så meget..

alså jeg har det også når jeg ikke tænker på bebs.. symtomperne er der hele dagen

Anmeld

4. oktober 2010

Lotus86

flower skriver:

alså jeg har det også når jeg ikke tænker på bebs.. symtomperne er der hele dagen

Jaah, men selvom der måske lige er tidspunkter op af dagen hvor tankerne lige er omkring noget andet, så sidder det jo stadig i baghovedet på en, især når man virkelig forsøger ikke at tænke på det.

Anmeld

4. oktober 2010

lykke mus

npn skriver:

Jaah, men selvom der måske lige er tidspunkter op af dagen hvor tankerne lige er omkring noget andet, så sidder det jo stadig i baghovedet på en, især når man virkelig forsøger ikke at tænke på det.

også nar man drømmer og ens bryster er blived større ??

Anmeld

4. oktober 2010

Lotus86

flower skriver:

også nar man drømmer og ens bryster er blived større ??

Hvad mener du med at drømme?? Men ja, ens bryster kan også godt vokse, det skete for mig i min første cyklus efter pillestop.

Anmeld

4. oktober 2010

lykke mus

jeg kan vågne op midt nat med kvalme. selv om jeg har drømt noget helt andet. men har også drømt at jeg var gravid

Anmeld

4. oktober 2010

ZamanogDania

Jeg kunne først får 2 streger da jeg var over 9 uger henne. Så måske skulle du vente nogle dage også prøv igen

Anmeld

4. oktober 2010

Chr-Hei

flower skriver:

hej. jeg er ved at blive vanvittig min mave er voksed og mine bryster spænder sommetider. jeg har taget en test idag men den er negativdet her den 6 er det en måned siden min mens skulle være kommet. det vil sige jeg skal hvae mens den 6 men fik det jo ikke i september. men alle de teste jeg har taget er negative. og da jeg var ved læge for 14 dage side og hun tog en test var den negativ... hvad sker der med min krop

Vil lige fortælle min lille historie her...

Jeg havde min sidste mens d 15 juli... fik ikk min mens i august heller .. testede og testede efter i juli men efter 10 test der var negative opgav jeg og ventede så til den 16 september.. Tænkte det ku være noget med at jeg tænkte så meget på det og det var min krop som spillede mig et puds .. (havde også alle tegn) testen den 16 var ikke overbevisende positiv så tænkte det nok bare var mig igen .. Ventede nogle dage igen og sørme om den ikke var bragende positiv.... Har været ved læge idag fået tid til nf for få fastsat min termin og så skal jeg til læge have lavet graviditets papire..

Tog en test igen her til eftermiddag og bragende positiv igen efter bare 30 sek..

Så du må ikk miste modet .. Det kan lade sig gøre ..

for dig ..

Vi er nogle som danner homonerne stille

Anmeld

4. oktober 2010

lykke mus

Heidi-ra skriver:

Vil lige fortælle min lille historie her...

Jeg havde min sidste mens d 15 juli... fik ikk min mens i august heller .. testede og testede efter i juli men efter 10 test der var negative opgav jeg og ventede så til den 16 september.. Tænkte det ku være noget med at jeg tænkte så meget på det og det var min krop som spillede mig et puds .. (havde også alle tegn) testen den 16 var ikke overbevisende positiv så tænkte det nok bare var mig igen .. Ventede nogle dage igen og sørme om den ikke var bragende positiv.... Har været ved læge idag fået tid til nf for få fastsat min termin og så skal jeg til læge have lavet graviditets papire..

Tog en test igen her til eftermiddag og bragende positiv igen efter bare 30 sek..

Så du må ikk miste modet .. Det kan lade sig gøre ..

for dig ..

Vi er nogle som danner homonerne stille

oki tillykke med det min homoner har kørt meget op og ned i en måned ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.