Er du tilfreds med det liv du har skabt for dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Miamaja

Jbk skriver:

Ja, det er jeg...men det har godt nok krævet et par måneders venden op og ned og tagen store beslutninger...men som mit liv kører nu, er jeg tilfreds og mine børn er glade, harmoniske børn...

Hvad blev der af Eva og Honningblomst

Bzzz....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Miamaja

Det kommer helt an paa hvornaar jeg bliver spurgt. Lige i ojeblikket er jeg fuldt ud tilfreds I det store hele er jeg helt og aldeles tilfreds med mit liv: Jeg har faaet alt det jeg dromte om saa kan ikke klage - Men samtidig er der alligevel dage hvor bagateller irritere mig osv. Intet i livet er helt perfekt!

Anmeld

3. oktober 2010

Ann.

Jeg har sagt både og ...

Og det har jeg selvfølgelig gjort fordi at der er ting som jeg er lykkelig for i mit liv, men også ting jeg ville ønske var anderledes.

Jeg, som alle andre, elsker at være mor til min skønne datter , jeg har mig en fantastisk dejlig kæreste, som bliver min mand til juni  Jeg elsker at min datter er begyndt at være mere "aktiv" og "hjælper" lidt med selv at holde sin sutteflaske. Jeg har den mest fantastiske svigerfamilie, kunne slet ikke undvære dem.

Men derimod er der også ting jeg godt kunne undvære. Jeg lod mig desværre påvirke af min egen familie dengang mine forældre blev skilt, jeg skulle være veninde for min mor, lytte til alt det dårlige min far sagde om min mors nye kæreste (nu eks.), jeg bar alt på mine skuldre, hvis jeg dog blot havde sagt fra, men sådan tænker man ikke når man er 15 og ens egen krop er i oprør. Det påvirkede mig i en træls retning, blev en lidt vild teenager, og blev pga. min mors eks, smidt ud hjemmefra da jeg lige var blevet 17 år.

Det blev et par vilde år, hvor skolen gik helt i smadder, det hele var fester og havde ikke styr på noget.

Men så mødte jeg min kæreste og efter 6 mdr med ham, var jeg helt nede på jorden, det var en dejlig følelse, og er så glad for at han "reddede" mig ud af det. Er ham evig taknemmelig  

Så blev vi gravide - vi var super lykkelige, men den lykke varede kort, Lærke er født alvorlig syg og vi står til at kunne miste hende når som helst. Det er frygteligt. Hun er vores et og alt. Jeg ved det er en ting, jeg ikke selv kunne lave om op, men hvis jeg kunne havde jeg gjort det 

Min egen familie er stadig lidt kaos, især på min mors side, men jeg har valgt nu at passe på mig selv, har valgt hendes problemer fra, og lade hendes veninder tage snakken med hende. Det har lettet meget.

Jeg er et eller andet sted tættere på min svigerfamilie, end min egen, og det vil jeg egentlig ikke lave om på, fra dag 1 har de været der for mig, og døren er altid åben hos dem, mere end hos mine forældre.

Så nej - jeg er ikke fuldstændig tilfreds, men jeg er heller ikke ked af mit liv, det hele handler om hvordan man ser på det. Vi har nu lært at sætte pris på den tid vi har med Lærke og vi nyder hende. Jeg er begyndt på min drømme uddannelse og er begyndt så småt at planlægge bryllup Kunne man ønske sig mere nu?  

Jeg har startet min egen familie, og det er jeg glad for 

(undskyld den lange smører )

Anmeld

3. oktober 2010

Svei

Miamaja skriver:

Hvad blev der af Eva og Honningblomst

Bzzz....

En del af historien.-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.