Milla-Victoria's mor skriver:
Hvor er der bare kommet en masse spændende og interessante svar 
Det er dejligt at se at så mange er tilfreds med det liv de selv har skabt, og kæmpet for. Og at mange af dem der har svaret "både og... " Anser sig selv for hovedsagligt at være lykkelige. 
Men hvor er jeg ked af at andre har det som mig. At livet bare ikke lige er helt som man ville ønske det.
Det er jo tydligt at vi alle er enige om at børnene er vores livs lys. Men hvis alt andet ikke er helt som man gerne vil det, er det svært at holde sig oppe som en glad og fantastisk mor.
Det er ud fra den teori, at jeg har besluttet mig for at gøre noget ved det. Derfor jeg flytter langt væk, og starter et liv op på ny.
Min datter fortjener en glad og lykkelig mor. Og det er jeg villig til at kæmpe for at hun får 
Tak for alle jeres svar. Det har været meget tankevækkende. Ikke mindst også bekræftende at se at man kan opnå den totale lykke. 
Og jeg glæder mig sindsygt meget til at jeg står samme sted som de fleste af jer.
Til jer der ikke er tilfreds: Jeg tror på jer, og at det en dag vil lykkedes 
Knus Pernille 
Hejsa søde ven.
At starte på en frisk, kan sommetider være en lykke men ikke altid. Nissen har det tit med at følge med.
Det kræver nemlig, at man tager hånd om sit liv og VIL noget andet, og skaber denne "JEG VIL" for sig selv.
Vi valgte fx at flytte til Fyn fordi vi vitterligt trængte til noget andet, og fordi vi var nået et punkt i vores liv, hvir intet holdt os tilbage, og vi har ikke fortrudt, at vi gjorde det.
Der er altid en pris, der skal betales, når man laver en 180 graders vending i sit liv, og hvis ikke tingene flasker sig, som man vil, så er det fordi, der ligger ting bag en, som ikke er afsluttede.
Det er en god ide at lave en liste over de mål man vil sætte sig.
Start med de små og arbejd dig nedad listen.
Start med de realisable nu og her, og tag så fat på de lidt mere besværlige, når du er kommet over de lette.
Og støder du på FOR mange forhindringer, så er det måske fordi, det er det du ikke skal, men skal gå en anden vej.
Du ønskes alt det bedste og får et pøj-pøj på dine fremtidsplaner.