Er du tilfreds med det liv du har skabt for dig selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du tilfreds med dit liv, som helhed??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.615 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2010

Mutti2

Halløjsa

Jeg kom sådan lige til at tænke på om jeg er den eneste der ikke er helt tilfreds med mit liv.

Jeg nyder heeeeelt vildt mit liv som mor.... 

Men det er efterhånden også det der holder mig oppe.

Vennerne fordufter, familien.... tjae... hvilken familie.... og skolen er noget uinteressant.

Jeg gør jo så nu noget for at få det bedre.... og for at skabe en ny tilværelse....

Det er tilladt at svare anonymt

knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

A.

ja men både og tro ikke at man kan nogeninde være helt tilfreds med livet det er altid noget man vil ændre på

Anmeld

3. oktober 2010

Lillefe

Jeg har valgt jeg fuldt ud tilfreds.. hehe  men det er jeg også kunne dog stadig godt bruge et par millioner. Men det er jo nok en anden sag

Anmeld

3. oktober 2010

CiSo

Jamen jeg vil da sige jeg er fuldt ud tilfreds! Jeg skal være mor lige om hjørnet, og alt er klart.. Min familie er her, og jeg har nogle dejlige veninder, så jeg er fuldt ud tilfreds.. Hvis der dog var en lille ting, så ville jeg nu gerne have en dejlig kæreste, men det kommer jo nok engang...

Anmeld

3. oktober 2010

wamse

Hmmmm jeg er bestemt ikke tilfreds med mit liv. Jeg elsker at være mor til mine dejlige børn, men så synes jeg heller ikke der er andet jeg lige nu er tilfreds med. Det sidste år har været hårdt og der er sket meget, så jeg forsøger at finde ud af mit liv og hvad jeg gerne vil nu.

Anmeld

3. oktober 2010

Kloster

Interessant tråd.... Har faktisk gået og tænkt over samme spørgsmål i den sidste tid og ja jeg er tilfreds.

Må sige, at jeg er i den heldig situation, synes jeg, at jeg har været sammen med min mand i 15 år, gift i 11 år af dem. Har 3 drenge på 6½, 11 og snart 13 år. Jeg har få venner, men mange bekendte, stabil familie osv osv.

Jeg kan mærke, mit liv er stabil og det det "ryster" livet lidt, er det jeg selv påføre det. Fx i form af efteruddannelse, jobskifte osv. Har konfirmation til foråret, men det har vi jo nærmest altid vidst og gået og småtænkt over. Så det skal "bare" planlægges.

Og set i bagspejlet, har jeg næsten nået det jeg ville. Livet et ikke forbi, så jeg skal nok nå alt det jeg vil. Jeg har nogle personlige og faglige mål, som jeg nok skal nå... Nå tiden er til det.

Men der er altid noget, jeg gerne ville have slettet fra mit liv. Men på den anden side, er det jo også sådan noget, der former én. Jeg har kæmpet for mit liv og vores ægteskab. Og det samme har min mand. Vi har haft vores nedture, men vi er sammen og har kæmpet sammen.

Mine mål har været at blive gift med en god mand, få børn, få hus og arbejde med noget jeg godt kunne lide. Og det er blevet fuldført.

Mine mål fremover er at få endnu flere gode år med min mand. At mine drenge bliver gode, stabile, glade og velafballanceret unge mænd. At jeg kan efteruddanne mig og få et job, der giver mig mere i løn og bedre arbejdstider. Også vil jeg løbe en ½ marathon og hel marathon, skrive en børnebog og være god ved mig selv.

Jeg tror på, at man selv former sit liv. 99% af alle tilfælde ligger man som man har redt  Og al forandring starter med én selv.

VH Kloster

Anmeld

3. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg har skrevet at jeg er fuldt ud tilfreds.

det synes jeg at jeg er i det store og hele. er ikke tilfreds med hvordan tingene gik med min datter far, men det kan jeg ikke lave om på. så derfor må man få det bedste ud af det.

sådan har jeg det generelt med alt. at få det bedste ud af det. og vende negativt til posetivt.

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

Hmm nej jeg er ikke helt tilfreds med mit liv. Men der er bare ting der sker i livet, som man alligevel ikke kan gøre noget ved.

Altså jeg er superglad for at være mor, så den del af livet er jeg super lykkelig for. men jeg må da indrømme at det at jeg fik sclerose for 3½ år siden, har sat en stopper for nogen af mine drømme. Men jeg vil ikke gå og være ked af/træt af noget, som jeg alligevel ikke kan gøre noget ved. Altså jeg ville da ønske at jeg kunne arbejde, ville ønske jeg havde fået flere børn, ville ønske at jeg ikke havde været alene i alle de år osv. Men nogen gange er tingene bare ikke som vi forestiller dem....nogen gange skal der også tid til. Jeg har f.eks. fået en kæreste nu....kan da godt ærgre mig over at jeg ikke havde mødt ham noget før

Generelt er jeg glad for mit liv og det liv jeg har skabt for mig og min søn. De ting jeg har været utilfreds med og som jeg har kunnet ændre på, har jeg jo også gjort noget ved. Men gider ikke rende rundt og være utilfreds over noget, som jeg alligevel ikke kan gøre noget ved. Det er spild af tid

Anmeld

3. oktober 2010

Svei

Ja, det er jeg...men det har godt nok krævet et par måneders venden op og ned og tagen store beslutninger...men som mit liv kører nu, er jeg tilfreds og mine børn er glade, harmoniske børn...

Anmeld

3. oktober 2010

dorthemus

Jeg ELSKER mit liv og savner intet

At blive mor har gjort mig meget lykkelig, var næsten begyndt at tro at det aldrig ville lykkes...men så kom Runa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.