qp skriver:
Jeg tror ikke statsforvaltningen gør hvad moderen ønsker i jeres tilfælde, der må være en årsag til de ikke mener at forældrene skal dele børnene 7/7 - der må ligge en saglig begrundelse for dette? Sådan en er evt. beskrevet i et brev din kæreste må have modtaget i denne forbindelse?
Og jamen det er da ikke mest fair, at børnene skal deles 50/50 fordi begge parter har været med til, at lave dem...
Der kan være så mange årsager til man ikke skønner, at børnene skal deles lige over.
Mht. at hans 5 årige søn skal være gået 1 år tilbage i udviklingen, er begyndt at bruge ble igen og er havnet i en specialbørnehave fordi faderen er blevet revet væk fra ham, kan sagtens være en reaktion på bruddet mellem forældrene og den trygge kærnefamilie han har levet i. Jeg tror nødvendigvis ikke det har noget med faderen at gøre i den forstand men mere det, at forældrene ikke er sammen mere.
Uha blir et langt indlæg det her hihi
og snakker ikke ud fra jeg bor med manden, men udfra hvordan jeg ser det hele og ved hva der er sket.
Faren har ingen begrundelser for hvorfor de ikke kan dele lige over, de har udtagelser fra børnehaver og en tidligere dagpleje hvor de råder til en mere stabil hverdag med begge forældre lige meget, altså forslag til en 7/7 ordning - moren siger så nej, da HUN først vil gå med til det når de skal begynde i skole, en begrundelse kan hun ikke give.
Med hensyn til deres dreng på 5, som på det tidspunkt var lidt over 2 år da det gik galt, havde han faktisk kun haft en hverdag sammen med sin far - far stod op med han, afleverede, hentede, lavede mad, tog ham med i bad osv osv osv osv - mens moren indtil hun fik nr 2 som er lidt under 2 år yngre, ikke deltog ret meget i drengens liv, og sån set heller ikke efter de fik den yngeste. - jeg har været vidne til alt det her mens det har stået på..
Jeg kan ikke se at der er andre grunde til han stoppede sin udvikling end fordi han mistede sin far på så droft en måde. Han har ikke den største lyst til at være ved sin mor, og hvergang han blir hentet, om det så er af mig eller faren, så virker han lettet, og udtykker at det er så godt han skal hjem til far. Så min vudering, og vores advokat vil være at han kommer mere hjem til far, får en stabil hverdag med begge forældre som jeg har skreven tidligere er bleven forslået af psykolog OG børnehave - men da moren strider imod tager det længre tid for statforvaltingen at beslutte sig..
Der er det igen børene må lide for at forældrene ikke kan enes eller finde ud af det.. nogen forældre blir for egoistiske og tænker ikke på deres børn i første række, men på deres egne behov.
Fik jeg det hele med? hihi tror jeg nok 
kram