Lisbeth85 skriver:
http://nyhederne.tv2.dk/article/33922080/?forside
Denne artikel viser da virkelig, hvor galt det er gået, efter reglerne er blevet ændret for 3 år siden. Min holdning er, at mændene har fået alt for meget magt, og de udnytter, at de kan bruge denne magt - også negativt 'fordi de kan'.
Det er hævntogter mere end det er beskyttelse af børnene, som kommer i klemme i systemet. Men det er ikke kun mændene, men også kvinderne selvfølgelig. Tror mange glemmer børnene midt i alt rodet. Min eks og jeg er ikke sammen mere, og vores baby kigger ud engang i oktober, men vi prøver at snakke om alt det, som skal ske, inden babyen er her. Derved undgår vi (forhåbentlig) ret mange konflikter. Desuden er han enig med mig om, at baby selvfølgelig skal bo hos mig, og så kan han besøge os 1-2 gange hver 14. dag 
Hvad er din holdning til dette emne / artiklen??
uhhh blir jeg så trist af at høre når nogen kvinder mener det sån
Lever med en mand som for 2.5 år siden som fik taget ALT fra sig - stats -forvirringen gav moren bopælsretten med fællesforældremyndighed, fordi deres ene søn kun var 8 mrd.
Til at starte med kunne han se dem 2 timer hver tirsdag og torsdag på legepladsen - og nu har han dem så fra torsdag til søndag den ene uge, og den anden onsdag eftermiddag til torsdag morgen - det er et stort rod.
Min kæreste har kæmpet for de drenge lige siden om en 7/7 ording, da han mener det er mest fair da man er to om at lave børn, men da moren har førsteret selvom den ny lov er kommet - de går ikke ind og kigge på hva der endelig er bedst for barnet - det skal lige siges at hans ældste søn på 5, fik 1 år tilbage i sin udvikling, og derved begyndte med ble igen og intet vil sige, fordi hans far blev reven væk fra ham - han går i spical børnehave i dag, og hans største ønske er at bo ved sin far, men moren er ligeglad og derved og statsforvaltningen.
Ved ikke om det er det rigtige at skrive i det her indlæg har ikke set hva de andre piger har skreven... men bed bare lige mærke i hva du skrev det.
Min tro på at der kommer flere sager er, at flok simpelhen gir for hurtig op ISÆR mænd....
Kram