Pusletaske til både dreng og pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Sofia

Riksen skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden, så det er muligt at jeg gentager nogle andre, men jeg synes egentlig at det er irrelevant om den er tøset eller ej - som nogen ville mene.

Det bliver jo din taske og ikke jeres barns. Det er jo i og for sig en taske, hvor der så tilfældigvis er bleer og lignende i, så om man har en søn eller datter er for mig ligegyldigt - det vigtige er at jeg kan lide at gå rundt med sådan en taske.

Så altså... hvis du kan lide den, så køb den!

Tak for dit input - er stadig i tvivl.. Ihh, også fordi jeg ikke ved om jeg kan få råd til en rigtig lækker lædertaske!! hmm, venter lidt endnu med at købe en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Diana...

Sofia skriver:

Jeg tænker lidt vi nok må have to - da manden og jeg aldrig bliver enige om en taske

Ha ha ja det er jo også en mulighed. 

Anmeld

4. oktober 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Den jeg aller helst vil have, er en lædertaske fra Storksak, DK har lavet en tråd om den engang, ihh den er så lækker -ved bare ikke om jeg kan få råd til den 

Ja den er bare møglækker, men desværre uden for økonomisk rækkevidde her. ByStroom har også mange flotte, men de ligner dametasker så meget at Jens ikke vil gå med dem. Han forstår i øvrigt ikke nødvendigheden af en ny, når der nu var en med barnevognen.... SUK!

Anmeld

4. oktober 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Ja den er bare møglækker, men desværre uden for økonomisk rækkevidde her. ByStroom har også mange flotte, men de ligner dametasker så meget at Jens ikke vil gå med dem. Han forstår i øvrigt ikke nødvendigheden af en ny, når der nu var en med barnevognen.... SUK!

Okay, min plan er at Morten kan bruge den som følger med barnevognen, og så kan jeg, hvis jeg ellers kan få sparet pengene sammen, købe den lækre fra Storksak, eller en anden fin en! Måske I også må ende med at have to

Anmeld

4. oktober 2010

Riksen

Sofia skriver:

Tak for dit input - er stadig i tvivl.. Ihh, også fordi jeg ikke ved om jeg kan få råd til en rigtig lækker lædertaske!! hmm, venter lidt endnu med at købe en 

Hvad med at ønske dig et tilskud til Storksak'en i julegave? Så kan behøver du jo ikke at spare hele beløbet op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.