Pusletaske til både dreng og pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

slettet_7530

Jeg har stemt blankt, da man jo i princippet kan gøre lige hvad man har lyst til  men jeg er ikek selv til så mønstrede pusletasker, jeg har altid holdt mig til de mere neutrale hvilket man også kan se da jeg har to neutrale pusletasker til salg.

Neutral lig med sorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Diana...

Jeg synes den er tøset. hvad med manden vil han gå med den? Det kommer han måske ikke til.

Her havde vi en der kunne bruges til os begge da Claus også går med den. Og det skal vi også have denne gang. 

Anmeld

1. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

Ja vi endte med en brun fløjlstaske fra Gaia og Ko og så den som fulgte med barnevognen. En mørkeblå Simo taske.

Det kunne manden leve med Hvad endte I med?

Første gang havde dend er fuldte ,ed barnevognen, en Basson Grande. Den var dog ret dårlig, så anden gang insisterende jeg på en ny. Vi fik en Babybjørn hardback i grå, som var rigtig lækker da hun var lille. Men da storebror smed bleen, så vi i en periode skulle have rigtig meget skiftetøj med købte vi en Gaia og ko i sandfarvet. Modellen er vist udgået, men var sådan meget messengerbag-atig. de to kunne manden helt sikkert og leve med at blive set med Men, jeg er slet ikke til det der med at alt skal være lyserødt til en pige og lyseblåt til en dreng. Meget af vores udstyr har været i neutral grå og sorte farver. Mere vores egen stil

Anmeld

1. oktober 2010

<3

JulieE skriver:

Første gang havde dend er fuldte ,ed barnevognen, en Basson Grande. Den var dog ret dårlig, så anden gang insisterende jeg på en ny. Vi fik en Babybjørn hardback i grå, som var rigtig lækker da hun var lille. Men da storebror smed bleen, så vi i en periode skulle have rigtig meget skiftetøj med købte vi en Gaia og ko i sandfarvet. Modellen er vist udgået, men var sådan meget messengerbag-atig. de to kunne manden helt sikkert og leve med at blive set med Men, jeg er slet ikke til det der med at alt skal være lyserødt til en pige og lyseblåt til en dreng. Meget af vores udstyr har været i neutral grå og sorte farver. Mere vores egen stil

Ja det lyder så meget lige som os, borset fra at vi mere er til klare farver til drengen, så meget af hans tøj er pigetøj

Så han har meget i rød, grøn, blå og lilla Vi sætter grænsen ved lyserødt også selvom han selv er meget glad for lyserødt

Anmeld

1. oktober 2010

Riksen

Jeg har ikke læst hele tråden, så det er muligt at jeg gentager nogle andre, men jeg synes egentlig at det er irrelevant om den er tøset eller ej - som nogen ville mene.

Det bliver jo din taske og ikke jeres barns. Det er jo i og for sig en taske, hvor der så tilfældigvis er bleer og lignende i, så om man har en søn eller datter er for mig ligegyldigt - det vigtige er at jeg kan lide at gå rundt med sådan en taske.

Så altså... hvis du kan lide den, så køb den!

Anmeld

1. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

Ja det lyder så meget lige som os, borset fra at vi mere er til klare farver til drengen, så meget af hans tøj er pigetøj

Så han har meget i rød, grøn, blå og lilla Vi sætter grænsen ved lyserødt også selvom han selv er meget glad for lyserødt

Tøjet er en helt anden snak der skal være pang på. Klare farver er rigtig fedt. Min store dreng har også rigtig røde trøjer. Ved lyserød sætter moren grænsen og Lilla vil han ikke selv have, men derudover er der dritslag. Masser af røde og gule trøjer. Og Lillesøster eeelsker pink og lilla. Og så er hun så lækker i sine røde og hvide overalls.

det er kun barnevogne, klapvogne osv. som vi bevdst har holdt i neutral og praktisk farver

Anmeld

1. oktober 2010

<3

JulieE skriver:

Tøjet er en helt anden snak der skal være pang på. Klare farver er rigtig fedt. Min store dreng har også rigtig røde trøjer. Ved lyserød sætter moren grænsen og Lilla vil han ikke selv have, men derudover er der dritslag. Masser af røde og gule trøjer. Og Lillesøster eeelsker pink og lilla. Og så er hun så lækker i sine røde og hvide overalls.

det er kun barnevogne, klapvogne osv. som vi bevdst har holdt i neutral og praktisk farver

Nemlig det er både til at blive glad i låget af med dejlige klare farver men så er det også mere sikkert! Og jo klapvogne og barnevogne skal helst være neutrale. Vores bv var mørkeblå og vores klapvogn er creme

Anmeld

1. oktober 2010

Corn

Nadia&Daniel skriver:

Synes det er lidt (meget) tøset - men det er jo dig som skal gå med den Vil dog ikke selv bruge den, vist vi får en drenge..

Jeg har fået en lækker unisex pusletaske fra Bystroom - billede

Den har jeg også

Er bare lidt træt af lommerne indeni. De kommer til at ligge under alle tingene i de store rum, fordi den har den form den nu har...

Anmeld

4. oktober 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Jeg er også på jagt efter en unisex-taske, men ikke så meget fordi den ikke må være for tøset til Lillemanden, men fordi Jens også skal kunne færdes med den uden at hans mandighed bliver truet. Der fulgte en med barnevognen, men den er grim og lille, så mon ikke den skal skiftes ud. Men synes det er svært at finde en der ikke er for blomstret eller damet... hmm... giv lyd hvis du finder noget!

Den jeg aller helst vil have, er en lædertaske fra Storksak, DK har lavet en tråd om den engang, ihh den er så lækker -ved bare ikke om jeg kan få råd til den 

Anmeld

4. oktober 2010

Sofia

Diana... skriver:

Jeg synes den er tøset. hvad med manden vil han gå med den? Det kommer han måske ikke til.

Her havde vi en der kunne bruges til os begge da Claus også går med den. Og det skal vi også have denne gang. 

Jeg tænker lidt vi nok må have to - da manden og jeg aldrig bliver enige om en taske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.