Pusletaske til både dreng og pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan denne Pusletaske bruges til både en dreng og en pige?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.938 visninger
34 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Sofia

Synes denne pusletaske fra Gaia og Ko er rigtig fin - men er i tvivl om, hvorvidt man køber en pusletaske til sig selv, altså som passer til mig som mor og pige, eller om den ikke må være FOR piget, hvis nu man får en dreng.. Help

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

afrobabies

Jeg mener godt at den kan bruges til begge, det er jo dig der skal gå med den, og ikke barnet

Anmeld

30. september 2010

SiLiMiMa

synes, den er meget tøset.....

og så synes jeg desuden (stadig) at den er grim

heise

Anmeld

30. september 2010

Mette.

Hm, det er svært! Umiddelbart tænker jeg at man vil forbinde kønnet med den taske som hænger på barnevognen - men på den anden side synes jeg tasken skal passe til dig. - Så jeg har stemt ja.

- Jeg putter også gerne Emilie i blåt og grønt tøj, hvilket alle nok heller ikke ville, så det er nok nærmest en smags sag.

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

Synes det er lidt (meget) tøset - men det er jo dig som skal gå med den Vil dog ikke selv bruge den, vist vi får en drenge..

Jeg har fået en lækker unisex pusletaske fra Bystroom - billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2010

SiLiMiMa

Nadia&Daniel skriver:

Synes det er lidt (meget) tøset - men det er jo dig som skal gå med den Vil dog ikke selv bruge den, vist vi får en drenge..

Jeg har fået en lækker unisex pusletaske fra Bystroom - billede

UH, den er lækker!!!

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

Heise skriver:

UH, den er lækker!!!

Ja ikk??  Plus den kan bruges som hverdags-taske efter pusletiden.. Der kan f.eks. være en bærbar i... Er super glad for den

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Tak for jeres svar. Ja jeg ved jo godt, at hvis jeg selv var overbesvist om at jeg sagtens kunne bruge den til en dreng, havde jeg slet ikke behøvet denne afstemning. Så inderst inde synes jeg nok også den er lidt for piget - faldte bare lige for den, og så var den på tilbud til 150 kr.!! 

Måske skal jeg overveje noget mere unisex agtigt, kender først kønnet ved fødslen og synes alligevel ikke jeg kan vente til efter fødslen med at købe en, vil gerne have den slags på plads inden

Anmeld

30. september 2010

Nadia&Daniel

Sofia skriver:

Tak for jeres svar. Ja jeg ved jo godt, at hvis jeg selv var overbesvist om at jeg sagtens kunne bruge den til en dreng, havde jeg slet ikke behøvet denne afstemning. Så inderst inde synes jeg nok også den er lidt for piget - faldte bare lige for den, og så var den på tilbud til 150 kr.!! 

Måske skal jeg overveje noget mere unisex agtigt, kender først kønnet ved fødslen og synes alligevel ikke jeg kan vente til efter fødslen med at købe en, vil gerne have den slags på plads inden

Men super lækre farver

Anmeld

30. september 2010

Mor-til-asta-09

synes den er for tøset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.