Pusletaske til både dreng og pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Tak for jeres svar. Ja jeg ved jo godt, at hvis jeg selv var overbesvist om at jeg sagtens kunne bruge den til en dreng, havde jeg slet ikke behøvet denne afstemning. Så inderst inde synes jeg nok også den er lidt for piget - faldte bare lige for den, og så var den på tilbud til 150 kr.!! 

Måske skal jeg overveje noget mere unisex agtigt, kender først kønnet ved fødslen og synes alligevel ikke jeg kan vente til efter fødslen med at købe en, vil gerne have den slags på plads inden

Jeg er også på jagt efter en unisex-taske, men ikke så meget fordi den ikke må være for tøset til Lillemanden, men fordi Jens også skal kunne færdes med den uden at hans mandighed bliver truet. Der fulgte en med barnevognen, men den er grim og lille, så mon ikke den skal skiftes ud. Men synes det er svært at finde en der ikke er for blomstret eller damet... hmm... giv lyd hvis du finder noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

serinasmor

har stemt ja .. for jeg mener nu altså at en pusletaske er til mor (en accessory til dit outfit ) det er jo mor der skal gå rundt med den ... det kan dog være den er for piget til far ... men det kommer jo an på om far kommer til at gå rundt med den overhovedet

serinasmor - der har en helt neutral sort pusletaske, der fulgte med barnevognen som far er rigtig glad for

Anmeld

30. september 2010

JustAnotherName

Jeg mener godt at den kan bruges til begge køn.

Og viser det sig at være en dreng, så er det jo altså heller ikke HANS taske som sådan. Men bare en taske, som mor bruger til at transportere bleer, klude og flasker mm. i 

Anmeld

30. september 2010

JustAnotherName

har stemt ja .. for jeg mener nu altså at en pusletaske er til mor (en accessory til dit outfit ) det er jo mor der skal gå rundt med den ... det kan dog være den er for piget til far ... men det kommer jo an på om far kommer til at gå rundt med den overhovedet

serinasmor - der har en helt neutral sort pusletaske, der fulgte med barnevognen som far er rigtig glad for

Nå, havde ikke lige læst dit svar, inden jeg selv besvarede.
Men kan jo se, at vi overordnet set, er meget enige... 

Anmeld

1. oktober 2010

Mig med maven

Jeg synes den er helt vildt fed, men absolut til piger!

Anmeld

1. oktober 2010

Dictes mor

Nadia&Daniel skriver:

Synes det er lidt (meget) tøset - men det er jo dig som skal gå med den Vil dog ikke selv bruge den, vist vi får en drenge..

Jeg har fået en lækker unisex pusletaske fra Bystroom - billede

Uhhh den er lækker, hvor har du købt den, og hvad kostede den?

Anmeld

1. oktober 2010

Nadia&Daniel

Dictes mor skriver:

Uhhh den er lækker, hvor har du købt den, og hvad kostede den?

Jeg har købt den på nette - www.lillebi.dk til 799.- + porto (så omkring 831.-)

Men har senere fundet den i bl.a. Kære Børn til 799.- - så der spar man jo portoen..

Anmeld

1. oktober 2010

<3

Sofia skriver:

Synes denne pusletaske fra Gaia og Ko er rigtig fin - men er i tvivl om, hvorvidt man køber en pusletaske til sig selv, altså som passer til mig som mor og pige, eller om den ikke må være FOR piget, hvis nu man får en dreng.. Help

Du køber pusletaske efter din egen smag , men det kunne være at manden skal med ind over for han skal vel også gå med den ind imellem Det er jo babyens ting i tasken...

Anmeld

1. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

Du køber pusletaske efter din egen smag , men det kunne være at manden skal med ind over for han skal vel også gå med den ind imellem Det er jo babyens ting i tasken...

Helt enig Vi har begge gange valgt en meget neutral pusletaske, da min mand skulle kunne tage det over skulderen uden at ligne end er havde nakket konens taske

Anmeld

1. oktober 2010

<3

JulieE skriver:

Helt enig Vi har begge gange valgt en meget neutral pusletaske, da min mand skulle kunne tage det over skulderen uden at ligne end er havde nakket konens taske

Ja vi endte med en brun fløjlstaske fra Gaia og Ko og så den som fulgte med barnevognen. En mørkeblå Simo taske.

Det kunne manden leve med Hvad endte I med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.