behov for luft (laaaangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Åh, for pokker da, Lone. Hvor er jeg ked af at høre det! Jeg kan desværre ikke sige andet end, at jeg tænker på dig og håbe I snart får vind i sejlene igen

Linda

mange tak for dine søde ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Lone Jakobsen

Znuzke skriver:

Her var det altså ikke noget problem. Der skulle overhovedet ikke gøres noget ekstra. Børnehaven mente at han skulle vente,men vi var ikke sikre, så vi meldte ham ind og tog efterfølgende et møde med en lærer fra 0. klasse. Vi gav det lidt tid, men eftersom Lukas overhovedet ikke interesserede sig for at skrive eller noget som helst, sendte jeg skolen en mail om at han skulle vente.

Jeg troede nemlig også at det ville blive omstændigt, men det er det altså overhovedet ikke - heldigvis.

Så når Lukas bliver spurgt om han er startet i skole, svarer han "nej, for jeg var ikke helt færdig med at lege"

her ville det heller ikke ha været noget problem at lade ham vente. børnehaven spurgte om vi mente at han sku starte, og da vi sagde ja, sagde de os ikke imod, og vi fik ingen evaluerende samtale først.

Anmeld

30. september 2010

Lone Jakobsen

JVIHJSH skriver:

Jeg vil slet ikke bekymre dig eller noget i den stil, men jeg synes det godt kunne lyde lidt som om din søn har en eller anden grad af autisme... (Men et barn i min familie er lige blevet diagnoseret med autisme så det kan også være jeg bare ser det alle steder)

tror mig, jeg har selv været i den bane. dog ser jeg ADHD børn overalt... da min bonus søn har noget i den stil

de er også opmærksomme på at han kan få brug for mere hjælp.

Anmeld

30. september 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Kære Lone!

Du får lige et kæmpe herfra. Det lyder som om du har alt alt for meget at slås med. Håber virkelig at det snart lysner for dig og din familie, og at vi ser dig i mødregruppen igen.

Knus Mia.

hej Mia

mange tak for dine søde ord.

pga. dårligt arbejdsmiljø, har jeg sagt min stilling op pr. 1/11, så mon ikke jeg kan finde tid til jer snart igen. med mindre jeg selvfølgelig er heldig at finde noget hurtigt igen

Anmeld

30. september 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Åhh kære Lone.

Kan godt forstå at du har brug for luft. Sikke en masse ting i skal slogse med på en gang.

Synes det er godt at der bliver grebet ind omkring din søn. Men hvor må det være hårdt som mor at vide han bare slet ikke trives i skolen. Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, men du får i hvert fald en KÆMPE kram for det har du vist brug for.

Håber også snart lillemandens mave bliver normal igen. det er godt nok længe han har slogset med det nu.

Håber snart det hele går jeres vej. Det fortjener i!!!

du kan tro det er hårdt. og ja, nogen gange er det rart bare at få lov til at skrive og skrive indtil man løber tør for ord.

mange tak for dine

kan heldigvis fortælle at mindste mand har en god dag idag. maven er stadig tynd, men maden virker som om den er blevet mere fordøjet, så vi håber det går fremad. vil dog stadig ha en snak med lægen når han skal vaccineres næste gang. (ved 15 mdr)

Anmeld

30. september 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Ville ikke smutte igen uden at skrive, hvor jeg dog føler med dig Blev helt ked af det indvendig da du beskrev din søn - for du ser jo en dejlig dreng, der har det svært. Åh dog.... Håber meget at en retur til børnhaven kan give ham ro!

ja det er næsten det sværeste ik, i bund og grund er han jo bare min super skønne, kærlige og dejlige dreng.

men samtidig er han en dreng med meget store problemer, og jeg må indse at selv alverdens kærlighed ikke kan løse hans problemer. de er simpelthen for store.... og jeg tror det er et større nederlag for mig, end for ham....at han skal tilbage til børnehaven.

Anmeld

30. september 2010

klmf

nutche skriver:

ja det er næsten det sværeste ik, i bund og grund er han jo bare min super skønne, kærlige og dejlige dreng.

men samtidig er han en dreng med meget store problemer, og jeg må indse at selv alverdens kærlighed ikke kan løse hans problemer. de er simpelthen for store.... og jeg tror det er et større nederlag for mig, end for ham....at han skal tilbage til børnehaven.

Det kan jeg godt forstå, sådan tror jeg egentlig også jeg ville have det... Men kan bare godt se det fornuftige i at lade ham komme tilbage til et fagligt mindre krævende miljø, specielt hvis de har en vilje til at arbejde med hans temperament. Iiih de unger, de giver grå hår, men vi elsker dem bare så højt

Held og lykke med det, håber på det allerbedste for din dreng!

Anmeld

30. september 2010

Lone Jakobsen

lotchen skriver:

Det kan jeg godt forstå, sådan tror jeg egentlig også jeg ville have det... Men kan bare godt se det fornuftige i at lade ham komme tilbage til et fagligt mindre krævende miljø, specielt hvis de har en vilje til at arbejde med hans temperament. Iiih de unger, de giver grå hår, men vi elsker dem bare så højt

Held og lykke med det, håber på det allerbedste for din dreng!

ja vi krydser fingre

skal nok skrive en opdate. lige nu venter jeg på at skolen får fat i børnehave lederen, for at høre hans mening om sagen.

Anmeld

30. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Du får lige en krammer af mig! Hvor er jeg ked af at høre på dine vegne, at din søn ikke trives i skolen. Det må være enormt hårdt og svært som mor bare at stå og "se til" at alting kun bliver værre. Det er godt at de i skolen vil tage fat i problemet, men det bliver vel ikke nemt, hvis han altid har været sådan, som du selv beskriver det. Kæmpe kram til dig Lone!

Anmeld

30. september 2010

Lone Jakobsen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Du får lige en krammer af mig! Hvor er jeg ked af at høre på dine vegne, at din søn ikke trives i skolen. Det må være enormt hårdt og svært som mor bare at stå og "se til" at alting kun bliver værre. Det er godt at de i skolen vil tage fat i problemet, men det bliver vel ikke nemt, hvis han altid har været sådan, som du selv beskriver det. Kæmpe kram til dig Lone!

tak for dine ord.

nej jeg tror desværre ikke meget på det. men bliver nød til at give det en chance, og arbejde sammen med dem for at se om det lykkedes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.