kender lidt til, når ens barn har det svært. Mit råd til dig vil være selv at tage affære. Lyder som en god ide at lade ham være i børnehave lidt længere. Men overlad ikke tingene til det offentlige system, men undersøg dine muligheder for selv at hjælpe ham.
Vores dreng har både haft maveproblemer samt haft nogle af de adfærdsmæssige problemer dine drenge har. Maveproblemer kan sommetider løses af en kraniosakral terapeut. Hvis du er interesseret, så skriv til mig, og jeg kan fortælle, hvem vi brugte.
I forhold til stress, hjalp hun også vores dreng en hel masse. Hun kunne ikke afhjælpe de underliggende problemer, dem tager vi hånd om på anden måde. Men hun fjernede en masse stress i kroppen på ham, så selv børnehaven dagen efter han havde været afsted, bemærkede, at han var langt mere afslappet. Børn har det med at fornemme, hvad der er godt for dem, og selv om vores dreng på det tidspunkt havde svært ved at kommunikere, fandt han hurtigt ud af at sige, når han har brug for at komme afsted.
Anmeld