har svært ved at rumme mer, så har behov for lidt luft. de fleste ting har jeg skrevet om før, så bær over med mig.
jeg var til møde idag. min mellemste søn som er 5½ trives ikke i skolen. han har meget temperament, enes ikke med de andre, er tit oppe at slåes. selv de store klager over ham, han er voldig, kradser, slår og er generelt meget vred. når man truer en stor, så får man hvad man ber om, så ofte kommer de efter ham. han sætter en kunstig facade op, han smiler og ler, men pludselig orker han ikke mere og bryder sammen i gråd. han er svær at trøste igen, og har generelt svært ved at forstå konsekvensen at det han gør.
han kan ikke modtage en kollektiv besked, han hører ikke efter, mister hurtigt interessen, og fagligt ligger han langt under middel. han har et problem med at udtale forskellige bogstaver, men der udover mente de også han havde problemer med hørelsen. han har ingen venner, og han er derfor meget ensom. en sætning de sagde var "det er okay at være på arbejde, men ingen kan holde til at være på overarbejde hele dagen"
det gør mig uendelig trist at min dejlige søn har så store problemer. men heldigvis er skolen indstillet på at hjælpe ham så hurtigt som muligt, så de vil prøve at få ham tilbage til børnehaven, så han har tid til at modnes, og derhenne vil de så søge om mere hjælp til ham.
min yngste har stadig maveproblemer, jeg har skrevet en hel tråd om det, så ikke mere her om det. men det fylder alt sammen, han er stadig ikke over det, og jeg prøver at få ny tid ved lægen snarest. han er nemlig ved at blive en trist dreng, dagplejemoren mener han har ondt når han skal af med afføring, og alt er som det plejer.
og som om det ikke var nok, så havde min ældste søn fundet et perfekt gemmested til alle de rugbrødsmadder han ikke ville spise, han gemte dem bag hans reol, hvilket gør at hans værelse sku gennem en større rengøring, og alle de små fluer som ikke længere kan finde mad der, nu er i resten af huset...aaaddd
og som toppen på kransekagen så har min bonus søn lige flækket albuen..... 
åhhh det var skønt at få luft for alle mine tanker... er der andre der har dage hvor de føler det hele bare vælter??