NF i dag, efterfulgt af akut moderkagebiopsi.... er så trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære du. Jeg kender dig ikke endnu. Jeg vil fortælle dig, at jeg har været i dine sko. Dog med meget meget 'værre' odds end du har nu. Husk på at det er 'kun' 1:108. Der er 107 chancer for at det er verdens bedste dejligste skønneste bebs. Men tiden, før du får svar på mdoerkagebiopsien, er frygtelig. Tiden gik i stå...

Desværre endte min historie jo ikke godt. Så hvis du når dertil, så husk på at jeg ved hvordan det er og jeg kan forstå dig, hvis du har brug for en skulder.

Spunken er død og smukt begravet. Vi elsker den, og den er aldrig glemt.

Men - FØRST - HUSK nu på at dine odds er forholdsvis gode!!!...

KÆMPE KÆMPE MEGA KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

birthee

Du skal have et ritig stort kram... Krydser fingre for at der kommer et brev til jer med posten...

Anmeld

6. oktober 2010

Omonigho

JUBII !!!

Så har vi endelig fået svar, og det er meget positivt. Barnet er en lille dreng, som ikke fejler noget på kromosom 13, 18 eller 21!!

Så nu får vi endnu et svar om 1-2 uger på resten af kromosomerne, som de så dyrker og tester i samme omgang.

Lettelsen er helt ubeskrivelig!

Knus fra Julia og den lille dreng i maven  

Anmeld

6. oktober 2010

Chewy

hesteloppen skriver:

JUBII !!!

Så har vi endelig fået svar, og det er meget positivt. Barnet er en lille dreng, som ikke fejler noget på kromosom 13, 18 eller 21!!

Så nu får vi endnu et svar om 1-2 uger på resten af kromosomerne, som de så dyrker og tester i samme omgang.

stort tillykke!! Hvor er det fantastisk!!! Hvor må du være en lykkelig pige lige nu

Anmeld

6. oktober 2010

Chalala85

Sikke noget være  noget Jeg alt hvad jeg for at i får brev og det hele er ok. Kan slet ikke forestille mig de tanker i begge har.

Jeg sender dig et kæmpe

Anmeld

6. oktober 2010

CmarianN

Der er jo DESVÆRRE ingen af os der kan gøre noget for dig, andet end

Håber på alt det bedste for jer

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fantastisk - hvor dejligt!!!! Uhh hvor er det længe I skal vente på ham og VIDE at det er en lille dreng derinde

Kh

Rosa

Anmeld

7. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

hesteloppen skriver:

JUBII !!!

EJ hvor er det bare dejligt søde. Det er jeg meget glad for at høre.

Jubiiiiiiiii! SÅ håber vi resten også er helt i orden.

Og tillykke med at det er en lille søn

Anmeld

7. oktober 2010

Ox.

STORT tillykke!

Anmeld

7. oktober 2010

maria_wlt

hesteloppen skriver:

JUBII !!!

Se hvad vi sagde 

Selvfølgelig fejler din babs ingenting... TILLYKKE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.