NF i dag, efterfulgt af akut moderkagebiopsi.... er så trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

maria_wlt

Der behøver slet ikke at være noget.. Min kusine fik tallet 1:78 og hun fik en perfekt dreng.. 

herfra og selvfølgelig et 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh kæreste søde Julia.

Hvor er jeg ked af at høre, at der er forhøjet risiko for, at der er noget i vejen med bebs.

Jeg håber inderligt, at der dumper et brev ind af brevsprækken og at telefonen holder sig tavs.

Puh jeg kan godt forstå at i er bange.

Jeg sender mange gode vibs, krydsede fingre og håb jeres vej.

Kæmpe knus herfra søde

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Jeg håber på det bedste for jer og sender en masse positive tanker i en svær tid

Anmeld

29. september 2010

patella

Kæmpe kram til dig Klart man blir bekymret!!! Det ville enhver blive. Jeg har dog i min omgangskreds to, som fik rigtig dårlige tal (jeg kan ikke huske dem nøjagtig, men i højrisikogruppen) Begge gik naturligvis hele graviditeten og var meget nervøse... begge fødte et sundt og raskt barn!

Prøv at bevare et positivt humør, selvom det kan være svært.. godt du fik det skrevet ned...

Anmeld

29. september 2010

Blyb

Jeg håber det bedste for Jer, håber alt er i den skønneste orden og du får lidt ro på de mange tanker.

Anmeld

29. september 2010

LouiseNielsen

Er jeg rittig ked af at høre.... Håber på det bedste for jer!

Kram

Anmeld

29. september 2010

Omonigho

Endnu engang tusind tak for alle jeres søde tanker og krammere!

Der er godt nok mange som har været det samme igennem, med et positivt resultat. Skønt med positive tanker.

Anmeld

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

hesteloppen skriver:

Endnu engang tusind tak for alle jeres søde tanker og krammere!

Der er godt nok mange som har været det samme igennem, med et positivt resultat. Skønt med positive tanker.

Heppe for at alt er som det skal være. Det SKAL det bare.

Anmeld

29. september 2010

Sasja77

Puha! Krydser alt hvad jeg kan for at alt er som det skal være!!!

Anmeld

29. september 2010

123Karla

Føler med dig, det er slet ikke rart at skulle igennem.

Jeg vil bare lige sige at jeg har været det samme igennem, dog med 1:50 og jeg venter en sund og rask dreng.

Har hørt om rigtig mange med sådanne risiko, der fik sunde og raske børn. - det er bare så svært at være optimistisk i ventetiden.

Jeg ønsker dig/jer alt held og lykke. Og håber på at I snart får den dejlige besked at du/I venter et sund og rask barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.