Hvem "snød" ?? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Sofia

Jeg testede et par dage før tid, og der var den postiv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

RiUL

Nina Sophia skriver:

den har jeg også gjort før, jeg har mindst taget 25 teste på 3 mdr.. og jeg blev gravid i den 3. mdr, så jeg kender alt til den testmisbrug

jeg krydser for dig smukke

Puha, man føler sig bare så .. Ja, dum når man næsten udemærket godt ved at der ikke er noget at kunne teste lige nu

Når jeg tvivler, siger min kæreste. Hold nu op, der skal nok snart komme en baby til os 

Men tillykke med din lille bebs i maven 

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

rikkebw skriver:

Puha, man føler sig bare så .. Ja, dum når man næsten udemærket godt ved at der ikke er noget at kunne teste lige nu

Når jeg tvivler, siger min kæreste. Hold nu op, der skal nok snart komme en baby til os 

Men tillykke med din lille bebs i maven 

ja lige præcis

det skal nok snart komme til jer

og tak

Anmeld

30. september 2010

RiUL

kkk skriver:

Hæ hæ, er test-maniac, og vil gerne stå ved det

Så jeg har testet hver dag, fra der har været den mindste chance for at der evt. muligvis kunne være en lille bitte microskopisk streg nr. to. Jeg er fantastisk til at finde gode argumenter for at det ikke er 'snyd', eller 'dumt' eller noget andet

Næh, jeg tænker i stedet: hvor vil det være ærgeligt først at finde ud af at jeg er gravid om en uge, hvis nu EN lille bitte test kunne fortælle mig det allerede idag! Når så testen er negativ - så trøster jeg mig selv med at det også er fordi jeg tester aaalt for tidligt.

Det er jo ikke testen der gør gravid/ikke-gravid, så når den viser negativ dag 3+2, så forhindre den jo ikke en graviditet (og derfor skader det jo ikke at teste igen imorgen)

Ved godt at jeg er skør - men jeg startede jo med at skrive at jeg godt vil stå ved det

Haha, det er sejt at du tænker sådan

Men ja, kan godt følge dig Blev også lidt "ør" i hovedet, at jeg tog en test. En hel uge før, og selvfølgelig negativ. Men synes det har gjort at jeg ikke tænker så meget på at skulle teste på den rigtige testdag i næste uge. For nu er jeg ligesom blevet skuffet én gang. Så kan jeg godt styre mig lidt endnu :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.