Hvem "snød" ?? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.757 visninger
43 svar
0 synes godt om
29. september 2010

RiUL

Jeg er ved at dø, den ventetid er bare ALT for lang Hehe

Så ville lige høre, hvor mange "snød" og testede før testdagen? Og hvor meget før? Og hvad var resultatet? hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Happiness

Jeg har snydt lidt... Faktisk de sidste 2 dage, og har først testdag imorgen...

Jeg prøvede med de der strimmelteste. De viste negativ. Dog viste den fra igår positiv efter en time, og den idag efter 45 min... Men man kan jo ikke stole på dem, når de er gået over testtiden. Desværre. Så nu har jeg købt en masse stavteste... Så imorgen vil jeg prøve med en af dem... Hvis jeg kan vente så længe...

Kan nemlig ikke mærke at mens er på vej, og det plejer jeg tydeligt at kunne mærke et par dage før.

Anmeld

29. september 2010

RiUL

MaybeMe skriver:

Jeg har snydt lidt... Faktisk de sidste 2 dage, og har først testdag imorgen...

Jeg prøvede med de der strimmelteste. De viste negativ. Dog viste den fra igår positiv efter en time, og den idag efter 45 min... Men man kan jo ikke stole på dem, når de er gået over testtiden. Desværre. Så nu har jeg købt en masse stavteste... Så imorgen vil jeg prøve med en af dem... Hvis jeg kan vente så længe...

Kan nemlig ikke mærke at mens er på vej, og det plejer jeg tydeligt at kunne mærke et par dage før.

Okay, ønsker dig held og lykke med imorgen  Så må du købe et par stykker, så du kan teste imorgen og de næste par dage også

Anmeld

29. september 2010

Happiness

rikkebw skriver:

Okay, ønsker dig held og lykke med imorgen  Så må du købe et par stykker, så du kan teste imorgen og de næste par dage også

Fik også købt ret mange Både hos matas og i netto... Så har et mindre lager

Anmeld

29. september 2010

Happiness

rikkebw skriver:

Hvornår kan du teste?

Anmeld

29. september 2010

mor_sabina

Jeg kunne ikke vente med at teste så jeg testede meget utydligt i en hel uge før den var helt positiv. Men det er altså så spændende med de teste

Anmeld

29. september 2010

RiUL

MaybeMe skriver:

Hvornår kan du teste?

Haha Jeg har også lige købt 4 stk. Jeg kan først teste tirsdag/onsdag. Forventer mens på tirsdag. Er hamrende nervøs hehe

Anmeld

29. september 2010

RiUL

mor_sabina skriver:

Jeg kunne ikke vente med at teste så jeg testede meget utydligt i en hel uge før den var helt positiv. Men det er altså så spændende med de teste

Der er også en uge til jeg skal teste, og overvejer at teste imorgen, men man blir jo bare så skuffet hvis den er negativ, og det er jo ikke altid til at regne med en hel uge før

Anmeld

29. september 2010

Happiness

rikkebw skriver:

Haha Jeg har også lige købt 4 stk. Jeg kan først teste tirsdag/onsdag. Forventer mens på tirsdag. Er hamrende nervøs hehe

Puha kan jeg godt forstå. Det er sgu nervepirende de sidste dage op til! Men krydser fingre for den er der for jer!

Anmeld

29. september 2010

RiUL

MaybeMe skriver:

Puha kan jeg godt forstå. Det er sgu nervepirende de sidste dage op til! Men krydser fingre for den er der for jer!

Ja, meget Hvor lang tid har I forsøgt nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.