Hvem "snød" ?? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

RiUL

mor_sabina skriver:

Nej det er rigtigt, men har faktisk en veninde der testede positivt idag så måske er det en god dag

For at den er der

Uh ja, det kunne være. Men har hørt at det er bedst at test om morgenen. Og det er ligesom nogle timer siden :p hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

RiUL

oOmajseOo skriver:

Følger virkelig med dig ved lige præsis hvordan du har det jeg har nemmelig osse test dag tirsdag eller onsdag uff det spændene og kan næsten heller ikk vente med at teste syndes tiden går SÅ langsomt :-) men krydser fingere for os begge to hva dato Haved du ægløsning ?

Uh hvor spændende Så er jeg ikke den eneste der ikke kan vente? Hvor længe har du været igang? Jeg har brugt en online ÆL beregner, og den sagde at det var ca d20/21. sep. Hvad med dig?

Anmeld

29. september 2010

mor_sabina

rikkebw skriver:

Uh ja, det kunne være. Men har hørt at det er bedst at test om morgenen. Og det er ligesom nogle timer siden :p hehe

Pjat

Anmeld

29. september 2010

RiUL

mor_sabina skriver:

Pjat

Hehe Nu skal du ikke lokke Det ødelægger hele min dag hvis den er negativ, og mon ikke den er det, når der er en hel uge til testdag?

Anmeld

29. september 2010

twinboys

Aldrig snydt...

Anmeld

29. september 2010

RiUL

twinboys skriver:

Aldrig snydt...

Haha, hvornår testede du så? Lige på den forventede mens dag?

Anmeld

29. september 2010

twinboys

Nej jeg testede slet ikke... fik en blodprøve taget... smiler

Anmeld

29. september 2010

>>Carina<<

Jeg har også prøvet flere gange ik at ku holde ventetiden ud men den har vist negativ hver gang og så kom mens dagen efter med magnus ku jeg teste bragende positiv dagen efter udeblevet mens

Anmeld

29. september 2010

oOmajseOo

Nej det er jo det det bliver en rigtig lang uge :/ okay jeg brugte ægløsningstest men stoler ikk rigtig på dem for de dage hvor jeg Haved rigtig mange ægløsnings smerter viste de negative og er helt sikker på at jeg Haved ægløsning den 22 og har haft det rigtig skidt siden i lørdags har jeg haft kvalme og mega hoved pine og niv i underlivet så tror den er der men det kan jo osse bare være indbilning :/ det er vores første forsøg hvad med dig og har du haft nogle symtommer

Anmeld

29. september 2010

RiUL

oOmajseOo skriver:

Nej det er jo det det bliver en rigtig lang uge :/ okay jeg brugte ægløsningstest men stoler ikk rigtig på dem for de dage hvor jeg Haved rigtig mange ægløsnings smerter viste de negative og er helt sikker på at jeg Haved ægløsning den 22 og har haft det rigtig skidt siden i lørdags har jeg haft kvalme og mega hoved pine og niv i underlivet så tror den er der men det kan jo osse bare være indbilning :/ det er vores første forsøg hvad med dig og har du haft nogle symtommer

Okay Det er jo positivt at du har haft symptomer

Jeg har haft niv/stik i underlivet. Men ved nu ikke Hehe.. Er så bange for at tro noget, og så blive skuffet

Det er også vores første forsøg. Så må vi håber at det er lykkedes os begge. Du kan tro jeg krydser fingre for os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.