Hvem "snød" ?? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Happiness

rikkebw skriver:

Ja, meget Hvor lang tid har I forsøgt nu?

Det er kun 3. cyklus, så ikke så længe. Men har bare på fornemmelsen at den er der denne gang. Plus så hjælper kvalmen lidt på det...

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

RiUL

MaybeMe skriver:

Det er kun 3. cyklus, så ikke så længe. Men har bare på fornemmelsen at den er der denne gang. Plus så hjælper kvalmen lidt på det...

Hvad med jer?

Hvor er det bare skønt hvis I har ramt plet denne gang 

- Det er vores første forsøg, så det er ret spændende.

Men jeg har hverken ømme bryster, kvalme eller noget lignende. Men jeg har lidt niv/stikken i underlivet, og "så" meget at jeg vågnede et par gange i nat. Meeen, det kan jo være indbildning

Anmeld

29. september 2010

Happiness

rikkebw skriver:

Men jeg har hverken ømme bryster, kvalme eller noget lignende. Men jeg har lidt niv/stikken i underlivet, og "så" meget at jeg vågnede et par gange i nat. Meeen, det kan jo være indbildning

Der har jo været flere herinde der har været heldige i første hug Så det kan jo være

Jeg har også haft meget niv i maven. Nogen gange i hele 2 timer i træk... Og har bare generalt haft det underligt! Men ja, det kan jo også være indbildning her... Håber det bare ikke...

Anmeld

29. september 2010

Happiness

rikkebw skriver:

Der har jo været flere herinde der har været heldige i første hug Så det kan jo være

Jeg har også haft meget niv i maven. Nogen gange i hele 2 timer i træk... Og har bare generalt haft det underligt! Men ja, det kan jo også være indbildning her... Håber det bare ikke...

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

Jeg snød hver eneste måned, vi prøvede i 5 måneder, og jeg testede 4 dage før tid da jeg fik en meget svag positiv streg, ved ik om det var fordi der er tvillinger jeg kunne teste så meget før tid

Anmeld

29. september 2010

oOmajseOo

Følger virkelig med dig ved lige præsis hvordan du har det jeg har nemmelig osse test dag tirsdag eller onsdag uff det spændene og kan næsten heller ikk vente med at teste syndes tiden går SÅ langsomt :-) men krydser fingere for os begge to hva dato Haved du ægløsning ?

Anmeld

29. september 2010

mor_sabina

rikkebw skriver:

Der er også en uge til jeg skal teste, og overvejer at teste imorgen, men man blir jo bare så skuffet hvis den er negativ, og det er jo ikke altid til at regne med en hel uge før

Nej det er rigtigt, men har faktisk en veninde der testede positivt idag så måske er det en god dag

For at den er der

Anmeld

29. september 2010

RiUL

MaybeMe skriver:

Ja, men vil ikke sætte næsen op efter noget Og så blive mega skuffet hehe..

Glæder mig til at høre om du snart får 2 fine streger. Krydser fingre for dig

Anmeld

29. september 2010

Micch

Håber for alle her inde at den viser positiv og det er første eller flere forsøg folk er igan med. har selv testdag tirsdag. og det er et år siden jeg smed pillen. men har pco som gør det svært for os. så håber min æggeløsning bar frugt og der er gevinst..

Anmeld

29. september 2010

RiUL

mullesmith2 skriver:

Jeg snød hver eneste måned, vi prøvede i 5 måneder, og jeg testede 4 dage før tid da jeg fik en meget svag positiv streg, ved ik om det var fordi der er tvillinger jeg kunne teste så meget før tid

Okay Det er svært at vente med at teste :p Så nu må vi se hvor længe jeg kan holde igen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.